Gå til innhold

Det verste med WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Hunters" er en meget homosexuell klasse. De fleste (ett par untak) er noen ninja looters som kan finne på å neede feks. en ring med 14+ intelligence og 2+ stammina. Hvorfor? fordi de trengte staminaen! og jeg glemte nesten å nevne at det var 4 casters i gruppen! Hunters kan brenne lenge og ukontrollert, og senere dø av skadene flammene påførte dem!

Lenke til kommentar

Mye hunterhat her ja. Huntere er upopulære fordi tapere kan neede på alt, men ikke la d gå ut over de gode spillerne. Kjenner faktisk 2 veldig gode huntere selv :D *stolt*

 

OT: Det værste med wow er søren meg når en level 51 warrior skal tanke i ZF og kommer med 2h og arms/fury build. Greit nok tenker jeg, han er så høy lev at han har sikkert ikke problem med aggroen. Men neida, han går for å drepe enkeltmobs han. :nei:

Lenke til kommentar

I rollene:

Mage(meg)

Shadow face melting Priest

Fury specced pvp Warrior

Hunter og Rogue som faktisk va veldi gode

 

Mage: Heal me please! got aggro!

Warrior: Coming when I have soloed this ogre

Priest: Helping the warrior to kill the ogre by going into shadowform

Mage: AAAAAAAAAAAHH! *Frost nova, blink, mana shield, mana shield, mana shield*

Mage dead, polymorph broken, group dps down, all dead

 

Joda... pickup group i dire maul e arti det ;) må slutte me guild raids, bli jo så frustrert når eg kjem tilbake til en PuG

Endret av Vandahl
Lenke til kommentar

jeg slutta å spille for det var så mange som klagde over ditt og datt.. har dere ikke spillt andre spill der man plukker opp? Diablo2 for eksempel er jeg 120 % sikker på at alle trykkte som gal på bossen for å få eventuelle drops. pickupcheats er også brukt. WoW er det bare en hel haug med sytere! også denne "klassifisering" med hunters = ninjalooters blah blah.. jeg hadde selv en hunter, jeg begynnte gruppa.. det var en som sa "Promote, ill invite 2 friends" eller no i den dur.. de hadde visst vanskelige navn, så det var lettere for han. Han kicka meg fra groupen og sa stygge ting til meg og om hunters.. møkkafolk.

 

også det med rogues.. alle hater dem, men det er fortsatt en klasse for seg selv, og burde ikke "fått egen server å spille på".. det er det dummeste jeg har hørt! Jeg personlig hater når jeg blir backstabba av en rogue.. men dette gjør spillet litt mer utfordrene, så ingen sure miner fra min side.

 

Dere sier det bare er en hau med fjortiset der ute.. dere er akkurat like som de! babyer som whiiiner om alt som ikke kommer dere til gode.. geez!

 

(når jeg mener "dere", mener jeg ikke alle.. men de som syter over småting tåler jeg ikke)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...