Gå til innhold

Sanger du synes er helt perfekte


Passasjer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
OMG! Jeg visste ikke at det er Turbo Negro som har så kule sanger! De e

f----  rå!!

Turbo Negro - wild boys (fra WildBoyz)

                            - viva la bam

                            - all my friends are dead

Og andre.   

 

Æ va leita etter wildboys og nå fant jeg denne sangen :cool:

5771985[/snapback]

Hæ? For det første heter de Turbonegro (evnt. Turboneger), og wildboys sangen heter vel The Age of Pamparius? Og det er ikke de som har Viva La Bam themet, det er Daniel Lioneye (gitarist i HIM) eller noe med The King of Rock N Roll.

Lenke til kommentar
OMG! Jeg visste ikke at det er Turbo Negro som har så kule sanger! De e

f----  rå!!

Turbo Negro - wild boys (fra WildBoyz)

                             - viva la bam

                             - all my friends are dead

Og andre.    

 

Æ va leita etter wildboys og nå fant jeg denne sangen :cool:

5771985[/snapback]

Hæ? For det første heter de Turbonegro (evnt. Turboneger), og wildboys sangen heter vel The Age of Pamparius? Og det er ikke de som har Viva La Bam themet, det er Daniel Lioneye (gitarist i HIM) eller noe med The King of Rock N Roll.

5772390[/snapback]

Aldri stol på P2P, de lærte meg at The Clash har laget Tainted Love og You Really Got Me, i tillegg til at det var Yngwie Malmsteen som spilte Flight of the Bumblebee.

Lenke til kommentar
OMG! Jeg visste ikke at det er Turbo Negro som har så kule sanger! De e

f----  rå!!

Turbo Negro - wild boys (fra WildBoyz)

                             - viva la bam

                             - all my friends are dead

Og andre.    

 

Æ va leita etter wildboys og nå fant jeg denne sangen :cool:

5771985[/snapback]

Hæ? For det første heter de Turbonegro (evnt. Turboneger), og wildboys sangen heter vel The Age of Pamparius? Og det er ikke de som har Viva La Bam themet, det er Daniel Lioneye (gitarist i HIM) eller noe med The King of Rock N Roll.

5772390[/snapback]

 

Jeg hater når folk skriver "hæ", når jeg hører dette ordet så får jeg lyst til å banke denne personen..

Ok. Det er to sanger av Turboneger: 1. - The Age Of Pamparius og den 2. som er tatt fra "wildboyz", og denne likte jeg bedre enn Age of pamparius (fordi begynnelse gikk ikke så treig som i Age...) så det er ikke noe å diskutere.

Og sangen heter viva la bam, den heter sånn hvertfall i en søkmotor som æ bruka ;)

Endret av Leasch
Lenke til kommentar
Turbonegro heter det som sagt tidligere her, og ikke stol på nedlastningsprogram :) Gå i butikken og kjøp musikken hvis den er så god.

 

Min favorittsang fortiden tror jeg blir Darkthrone - Hans Siste Vinter. Fantastisk, nydelig, og digg.

5773106[/snapback]

 

Jaja - Turbonegro mente jeg :) hehe

 

Ja, kanskje det er en god ide. Skal se om jeg finner Turbonegro på mix. Fordi av og til finner man ikke på nettet de sanger som er med på plata. :-)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Blir noe subjektivt å referere til egne preferanser vel... :blush:

 

Hva med låter som er universelle!

 

Eks:

- We will rock you/we are the champions

- I did it my way (ultimate karaoke fremførelse etter x ant. drinker, jævlig sent)

- Walk on the wild side

- Endel låter av ABBA

- Money

- Born to be wild

- Smoke on the water

- Purple rain

osv....låter du treffer på overalt på kloden i originalversjoner, men heller som sinnsyke lokale varianter :thumbup:

 

Hadde selv en nær døden opplevelse i Bombay ca 1984. En Tysker i duett med en mildt sagt entusiastisk Japaner som fremførte sin versjon av "smoke on the water". Det var knapt et øye som var tørt. Minnes at jeg selv vurderte et rituellt selvmord der og da :whistle:

Lenke til kommentar
OMG! Jeg visste ikke at det er Turbo Negro som har så kule sanger! De e

f----  rå!!

Turbo Negro - wild boys (fra WildBoyz)

                            - viva la bam

                            - all my friends are dead

Og andre.   

 

Æ va leita etter wildboys og nå fant jeg denne sangen :cool:

5771985[/snapback]

Hæ? For det første heter de Turbonegro (evnt. Turboneger), og wildboys sangen heter vel The Age of Pamparius? Og det er ikke de som har Viva La Bam themet, det er Daniel Lioneye (gitarist i HIM) eller noe med The King of Rock N Roll.

5772390[/snapback]

 

Jeg hater når folk skriver "hæ", når jeg hører dette ordet så får jeg lyst til å banke denne personen..

Ok. Det er to sanger av Turboneger: 1. - The Age Of Pamparius og den 2. som er tatt fra "wildboyz", og denne likte jeg bedre enn Age of pamparius (fordi begynnelse gikk ikke så treig som i Age...) så det er ikke noe å diskutere.

Og sangen heter viva la bam, den heter sånn hvertfall i en søkmotor som æ bruka ;)

5772949[/snapback]

Du får komme og ta meg da vettu, hæ? hæ? På Wildboys så har de vel bare spolet ut i The Age Of Pamparius til sangen tar av. Det fins ingen sang som heter Viva La Bam, sangen heter The King Of Rock'n Roll og er laget av Daniel Lioneye.

Lenke til kommentar

Det var et vanlig uttrykk, mente vell ikke det seriøst. Jeg bruker ikke å banke folk, vell... ikke så ofte da :) Mann får ikke venner etterpå.

Bare at dette ordet "hæ" er så stygg og frekk, at den gjør meg sint. hehe

 

Ok, dagens sang fortsett er Turbonegro - wild boys

:thumbup:

post-94406-1142720956_thumb.jpg

Endret av Leasch
Lenke til kommentar

Nightwish - Roll tide

 

Turboneger har også mange god sanger, eks:

-All my friends are dead

-Death from above

-Erection :!:

-Sell your bady

 

og mange fler..

 

Edit:Skrive leif og greier.. :p

 

Btw: Metallica har sinsykt mange bra sanger, bla:

-Creeping death

-no leaf clover

-Master of puppets

 

De fleste sangene fra s & m er drit bra..

Endret av Mr_Razer
Lenke til kommentar

Windir, alt er bra! Men noen låter er bare så utrolig gjennomført;

 

Soknardalr

Todezwalzer

1184

Dance of Mortal Lust

Heidra

Arntor

Svartesmeden og Lundamyrstrollet

Saknet

The Burial Mound of King Hydnes

Martyrium

Fagning

Aettie Moerkna

 

Som sagt er det egentlig vanskelig å plukke fra de beste fra Windir,da alt er så bra gjennomført,og har en unik sjarm :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...