Gå til innhold

Den "store" kjøretøy tråden


Luchy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ikke bare se på bilde da din stut... hvis du leser, så finner du ut av at polti-fyren sykklet i veien, der hvor bilene kjører...

 

Bilisten som truet Oddmund Jensen på juling fordi han syklet i veibanen, ble lang i maska da han skjønte hvem han skjelte ut.

Stut kan du værra sjæl. Jeg hater sånne folk like mye uansett ;)

Alså de treige folka. Ikke de som holder fartgrensa.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
eller bare google

ettersom du får den som quad cab...

 

1-dodge-ram-srt10-quad-cab.JPG

Bah, likte min bedre ;)

 

Men er det en STR10 med 500gamp?

 

Edit: Kan da umulig være god plass for de som sitter i bak i den der..?

er ikke så mange andre Ram med det panseret den fronten og den vinga er det nå da det?

 

men mener dud et er dårlig plass der bak?

javel .. husk at det er den største RAM en man får .. og amerikanere er feite

skal du ha mer plass så må du opp i en annen klasse pickup

Lenke til kommentar

akkurat nå drømmer jeg om en VW Bora ca 2000 mod... for en uke siden var opel calibra drømmen, og før det var det kanskje golf... umulig å holde greie på alle drømmene...

 

men hvis jeg får jobbet nok nå, så kan det hende jeg har en bora tidligst i januar/februar neste år... jeg skal ikke ha noe lån for å kjøpe bil i hvertfall!!

jeg har ingen penger nå å bruke... tror dere jeg greier det?

Lenke til kommentar
Skal se om jeg finner meg en Lada. :hmm:

litt ot: vi hadde en lada en gang... jeg pleide å sitte på taket på den å leke med småstein... (høres jeg fattig ut eller, lada og småstein)

også funka ikke låsene på dørene, så engang satt jeg meg inn i den, og dette var på vinteren... så neste morra skulle min mor på jobb, også måtte hun måke hele oppkjørslen... men da hun skulle starte ladaen, ville den ikke gå! Hvorfor: jeg hadde satt på vindusviskerene dagen før, og ikke slått de av...

gjett om det ble varmt den vinteren...

Lenke til kommentar
Skal se om jeg finner meg en Lada. :hmm:

litt ot: vi hadde en lada en gang... jeg pleide å sitte på taket på den å leke med småstein... (høres jeg fattig ut eller, lada og småstein)

også funka ikke låsene på dørene, så engang satt jeg meg inn i den, og dette var på vinteren... så neste morra skulle min mor på jobb, også måtte hun måke hele oppkjørslen... men da hun skulle starte ladaen, ville den ikke gå! Hvorfor: jeg hadde satt på vindusviskerene dagen før, og ikke slått de av...

gjett om det ble varmt den vinteren...

Pfff, Sette inn veltebur. Også inn med dumpventiler. Husmaling:svart. Nye dekk. Jordebil/ned til butikken bil! :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...