klomp1 Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 - Tom Bombadil! (Tom Bombadil sings and kicks ass! He dances around swinging his arms and punching enemies, but he is strong like a tank. Enemies go flying everywhere.) Fett!! :D Han savnet jeg fra filmene
DurinVIII Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 - Tom Bombadil! (Tom Bombadil sings and kicks ass! He dances around swinging his arms and punching enemies, but he is strong like a tank. Enemies go flying everywhere.) Fett!! :D Han savnet jeg fra filmene
klomp1 Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 - Tom Bombadil! (Tom Bombadil sings and kicks ass! He dances around swinging his arms and punching enemies, but he is strong like a tank. Enemies go flying everywhere.) Fett!! :D Han savnet jeg fra filmene Gjorde jeg ikke?
DurinVIII Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Ok da Men fett med Tom Bombadil i et spill?
Laserlasse Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Stor forskjell på Blizzard-spillene og BfME gitt. Den største forskjellen går vel på hvordan bygging av baser og bygninger er lagt opp. Kan ikke sammenlignes i det hele tatt. Bah. Hvis du ser vekk fra lisensen og mindre kosmetiske detaljer i gamleplay, så er det samme spillet ulike utviklere har spydd ut på rekke og rad de siste 10 årene. Same shit different look. Hvorfor i all verden ikke bruke lisensen på noe *bra* istednefor? Og hva FAEN er poenget med å gi ut samme spillet 2 ganger, men med kosmetiske endringer? Warcraft: Command and Conquer Middle Earth II
Hawkn Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Mulig det er shit som ikke skal være med osv, men tror fortsatt spillet kan bli riktig underholdene og morsomt=)
termi.- Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Mulig det er shit som ikke skal være med osv, men tror fortsatt spillet kan bli riktig underholdene og morsomt=) er vel det som er meningen med et spill
Hawkn Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 (endret) Mulig det er shit som ikke skal være med osv, men tror fortsatt spillet kan bli riktig underholdene og morsomt=) er vel det som er meningen med et spill Jepp, så lenge man koser seg med spillet så er det ikke så farlig om ting ikke passer eller burde vært med, men jeg forstår at noen ikke liker at feks at Tom Bombadil er med i spillet=) Endret 5. september 2005 av Hawkn
TST Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Hvis man ønsker si noe, eller spørre om noe spesifikt relatert til et bestemt spill, så er man velkommen til å starte en tråd om det man har på hjertet. Vi ønsker ikke en haug med store samletråder for ulike produkter på forumet, fordi det er uoversiktelig og lite brukervennlig. Håper på forståelse for dette. Tråden stenges.
Anbefalte innlegg