Lapette Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 hehe, subbet bare såvidt nær puppen til Kathrine på en Miss norway konkurranse jeg var på, tror hun la merke til det, men det var for tilfeldig til at hun kunne si noe ! gwahah (disse one in a million sjansene vet du, må bare benytte seg av dem). Morra mi er skuespiller, og Jens Stoltenberg var med på no middagsgreier etter en av forestillingene hennes, så viste hun ham huset, og der satt jeg å spilte cs. "AH, jeg spiller red alert med sønnen min hele tiden, men dette ser jo helt anderledes ut" sa han, han er skikkelig tøff Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 Morra mi er skuespiller, og Jens Stoltenberg var med på no middagsgreier etter en av forestillingene hennes, så viste hun ham huset, og der satt jeg å spilte cs."AH, jeg spiller red alert med sønnen min hele tiden, men dette ser jo helt anderledes ut" sa han, han er skikkelig tøff haha, dritfett. Jens, gamernes klare valg for statsminister 05! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 glemte å si at onkelen min er kompisen til john carew Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 glemte å si at onkelen min er kompisen til john carew weee Lenke til kommentar
robbin Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 I påsken koser jeg meg på afterski med tommy steine og celina middel..... ellers har jeg vært på scenen med idol tone og jorun!! har nr til tone damli aaberge!! jeg har kost med aylar på senkveld! hmmmm jo lasse kjus og aksel svindal har liggi på hytta mi! jeg har spist middag med ailo gaup!! Lenke til kommentar
robbin Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 glemte noe!! kusina mi er verdensbeste 17'åring i alpint!! 3 beste i norge! andrine flemmen og ei anna dame kom før hu i NM (sammenlagt) Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 Var med i en sånn kykelikokos-sending for lenge sida, så har fått klem av hu dama som spiller May i hotel cæsar Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 (endret) Kom på litt flere greier! Har slått John Arne Riise og "Burre" i en hinderløype, har fått uttalt" wow, den gutten har en utrolig spenst" av Dan Børge Akerø, Sunget i fylla med Christian fra idol, Fått klem av datteren til Dorthe Skappel, hehe, og gitt Idol-sandra skikkelig kokkos (det har jeg bilde av). jo, også har jeg.. tja, bare møtt Morten Gamst Pedersen.. Og Aksel Hennie gjorde så jeg bestod på jegerprøven! gwahaha Endret 11. september 2005 av Lapette Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 Jeg har spist ved siden av Kjell Magne Bondevik og Kristin Halvorsen! Regna ikke med å treffe på Kjellemann i Stortingskaféen, men. Stas var det. Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 11. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 I påsken koser jeg meg på afterski med tommy steine og celina middel..... ellers har jeg vært på scenen med idol tone og jorun!! har nr til tone damli aaberge!! jeg har kost med aylar på senkveld! hmmmm jo lasse kjus og aksel svindal har liggi på hytta mi! jeg har spist middag med ailo gaup!! Robbin.. Hvem er du ? Navn? Du må være kjendis siden du har gjort alt dette!? Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 og gitt Idol-sandra skikkelig kokkos (det har jeg bilde av). Få bilde då? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 (endret) Tony Nhleko spiste nettopp middag hos bestekompisen min. Faren hans har en fremtredende stilling i Viking FK. Edit: Ja, så går jeg på fotball-lag med idol-Erik (ikke han fra finalene) - han mørke som sang I Believe I Can Fly i semien. Han glemte mobilen sin i bilen min en gang etter en kamp og vi sjekket gjennom bildene hans. Han hadde bilder av flere av idol-deltakerne. Ganske morsomt. Endret 11. september 2005 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 (endret) Idol-Malin går i klassen min og har lovet å ha sex med meg i Hun er heit. EDIT: Slo av en prat med mine gode nabo Lars Saabye Christensen her om dagen. Flink fyr. Han skulle jogge. Endret 11. september 2005 av Bandidos-Pelle Lenke til kommentar
chris Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 Jeg har vært på TV2 nyhetene på Stortingetsdag og vært på kontoret til Røkke. Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 og gitt Idol-sandra skikkelig kokkos (det har jeg bilde av). Få bilde då? Stygt bilde av meg da. bah. Men drit i det, litt tøft da? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 tatt bussen med thea fra norske versjonen av supermodellen eller whatever . Mange ganger, hun bor like ved faktisk. OG jeg gikk i klasse med kusina hennes Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 Jeg har mobilnummeret til kongen. Søkte etter "Kong Harald" i en telefonbok, og fikk treff. Har ikke turt å ringe ennå. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 Idol-Malin går i klassen min og har lovet å ha sex med meg i en heis før 3. gym Da går du vel i klasse med han ene fra Olsenbanden JR. også da? Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 ja, det stemmer. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 (endret) Hva menes med kjendis ? Er moren min kjendis bare fordi mange vet hva hun driver med ? Eller er onkelen min kjendis fordi han har vært "Årets navn" i det lokale bladet ? Eller kanskje jeg delvis kjenner en kjendis fordi søskenbarnet mitt var personlig massøse til Tutta(hun sinte golfspilleren) ? Såklart..jeg kjenner henne ikke, men jeg er jo i slekt med en som tafser på henne(tafset, da han ikke lenger masserer henne). Eller er jeg en kjendis fordi alle på forumet vet hvem "han der" er ? (slik er det ikke, men om det hadde vært slik). Edit: Jeg har gått i klasse med Hege Tørresdaldal. (og selv om alle sier hun er fra haugesund, så kommer hun egentlig fra tysvær, så det så!) Endret 12. september 2005 av Ozelot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå