Gå til innhold

Er du / kjenner du en Kjendis ?


Mattlakk

Anbefalte innlegg

hehe, subbet bare såvidt nær puppen til Kathrine på en Miss norway konkurranse jeg var på, tror hun la merke til det, men det var for tilfeldig til at hun kunne si noe ! gwahah (disse one in a million sjansene vet du, må bare benytte seg av dem).

 

Morra mi er skuespiller, og Jens Stoltenberg var med på no middagsgreier etter en av forestillingene hennes, så viste hun ham huset, og der satt jeg å spilte cs.

"AH, jeg spiller red alert med sønnen min hele tiden, men dette ser jo helt anderledes ut" sa han, han er skikkelig tøff :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Morra mi er skuespiller, og Jens Stoltenberg var med på no middagsgreier etter en av forestillingene hennes, så viste hun ham huset, og der satt jeg å spilte cs.

"AH, jeg spiller red alert med sønnen min hele tiden, men dette ser jo helt anderledes ut" sa han, han er skikkelig tøff :D

haha, dritfett.

 

Jens, gamernes klare valg for statsminister 05!

Lenke til kommentar

I påsken koser jeg meg på afterski med tommy steine og celina middel..... ellers har jeg vært på scenen med idol tone og jorun!! har nr til tone damli aaberge!! jeg har kost med aylar på senkveld! hmmmm jo lasse kjus og aksel svindal har liggi på hytta mi! jeg har spist middag med ailo gaup!!

Lenke til kommentar

Kom på litt flere greier!

Har slått John Arne Riise og "Burre" i en hinderløype,

har fått uttalt" wow, den gutten har en utrolig spenst" av Dan Børge Akerø,

Sunget i fylla med Christian fra idol,

Fått klem av datteren til Dorthe Skappel, hehe,

og gitt Idol-sandra skikkelig kokkos (det har jeg bilde av).

jo, også har jeg.. tja, bare møtt Morten Gamst Pedersen..

Og Aksel Hennie gjorde så jeg bestod på jegerprøven! gwahaha

:)

Endret av Lapette
Lenke til kommentar
I påsken koser jeg meg på afterski med tommy steine og celina middel..... ellers har jeg vært på scenen med idol tone og jorun!! har nr til tone damli aaberge!! jeg har kost med aylar på senkveld! hmmmm jo lasse kjus og aksel svindal har liggi på hytta mi! jeg har spist middag med ailo gaup!!

Robbin.. Hvem er du ? Navn? Du må være kjendis siden du har gjort alt dette!? :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Tony Nhleko spiste nettopp middag hos bestekompisen min. Faren hans har en fremtredende stilling i Viking FK.

 

Edit: Ja, så går jeg på fotball-lag med idol-Erik (ikke han fra finalene) - han mørke som sang I Believe I Can Fly i semien. Han glemte mobilen sin i bilen min en gang etter en kamp og vi sjekket gjennom bildene hans. Han hadde bilder av flere av idol-deltakerne. Ganske morsomt.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar

Hva menes med kjendis ?

 

Er moren min kjendis bare fordi mange vet hva hun driver med ?

Eller er onkelen min kjendis fordi han har vært "Årets navn" i det lokale bladet ?

 

Eller kanskje jeg delvis kjenner en kjendis fordi søskenbarnet mitt var personlig massøse til Tutta(hun sinte golfspilleren) ?

 

Såklart..jeg kjenner henne ikke, men jeg er jo i slekt med en som tafser på henne(tafset, da han ikke lenger masserer henne).

 

 

Eller er jeg en kjendis fordi alle på forumet vet hvem "han der" er ? (slik er det ikke, men om det hadde vært slik).

 

 

Edit:

Jeg har gått i klasse med Hege Tørresdaldal.

(og selv om alle sier hun er fra haugesund, så kommer hun egentlig fra tysvær, så det så!)

Endret av Ozelot
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...