Gå til innhold

Er du / kjenner du en Kjendis ?


Mattlakk

Anbefalte innlegg

Skal vi se... Har en del kjendis slektinger.

 

Jørg1 fra tungtvann er visst tremenningen min og det er også elin sogn (Julie) fra hotel cæsar. Kronen på værket i slektstreet må være hank von helvette som er tremenning med mosjan. Nå skal det være sagt at jeg kjenner ingen av overnevnte men, som sagt, vi er i slekt.

 

Jobber på kiosk på et hotell og har dermed truffet mange småkjendiser. Våre lokale helter, Halvtan Sivertsen og Terje Nilsen er ofte innom å kjøper blader eller aviser. Jeg har lært at favoritt dropset til Jan Erik Larsen er gul ricola og han er like blid privat som han er på tv. Alex Rosèn Spiser ikke sukker fordi det ikke er bra for ham (takket nei til en toffefee fra min kollega) og Bjarne Brøndbo synes kaffen i kiosken vår er knallgod. Skal vi se... JA! Madcon-gutta skøt meg med luftkanon og lo godt. Anette Hoff (Juni fra hotel cæsar) er akkurat like furten som rollefiguren sin,så leser hun det gode liv. Ektemannen hennes, Nils Ole Oftebro leser fantomet og er en skjikkelig særing, men dog, mye hyggeligere enn sin fru. Basissten fra cc-cowboys irriterer seg over de nye håndbagasje reglene og synes det er kaldt i Bodø. Så har jeg skrevet brev på blink med..christian valen var det! (Spurte hvorfor i all verden christian valen ville registrere seg på blink og er fortsatt meget usikker på om det faktisk var ham)

 

Ellers... Hvis noen av dere metalheads kjenner til iskald, så er venninna mi kjæreste med gitarist/vokalisten. Så det så!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Søss og bestevenninna har flørta heftig og kost litt med en spiss for Tromsø og en for Viking, jeg "kjenner" via en kompis Stephanie Davadi som visstnok er kjent for et eller annet, enten modell eller at hu spiller i et eller annet pussypop-band, og så vant visst søstra hennes en missekonkurranse.

 

Ooh, og jeg har ringt og snakka med Oral Bee et par ganger i fylla :p

Han har pimp telefonsvarer.

 

Så har to-tre av venna mine vært med i Idol og ei var med i Internatet ^^

Var små-betatt av hu jenta fra Stavanger med flosshatten, Elina eller hva hu het og prata med hu og hu bergenser-jenta, Kristina eller noe, på Nettby, og Elina kjenner ei venninne av meg, evt. søstra hennes :p

 

Søskenbarnet til farfar har spilt i film med Tom Cruise og Nicole Kidman og hatt kaffe med de. Et annet søskenbarn av ham var eieren av hesten Rebecca's Boy som vant NM og diverse på 90-tallet.

 

Jeg har truffet, snakket og spøkt med Per Inge Torkelsen. Det holder egentlig i massevis.

Samt møtt mitt store barndomsidol, Øystein "Knutsen" Dolmen og fått en signert LP med solo-albumet hans, "På frifot" *storfornøyd*

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Tanta mi spilte Alfa i Sesam Stasjon :cool:

Og David Pedersen jobber sammen med svigerfar. Haha. Usch.

Kjenner også Maniac i Mayhem, Nattefrost i Carpathian Forrest og gutta i Backstreet Girls, Carburetors + Trashcan Darlings (men de er jo ikke så kjente).

 

Edit: leif x 1000.

Endret av Clockworktoy
Lenke til kommentar

Broren min som er på forumet kjenner Lars Olav fra Tufte IL :p

 

Jeg har sett folk som har vært med i "Eldrebølgen"

Jeg har sett på at Morten Berre ble eid i Fifa.

Har møtt Per Ravn Omdal og diverse landslagsspillere.

Storebroren min skal lage russelåt for Bærumrussen til neste år x)

En jeg kjenner var kompis med Rune Rudberg :p

Som nevnt tidligere kjenner jeg slekta til Mikkel Gaup :p

Kjenner slekta til han som har laget den fuglen som er på Freia Melkesjokolade.

Jeg er i bunn og grunn i slekt med Hallvard Hanevold :p

Eksen til storebroren min var med i Frk.Norge men ditsja det rett før finalene startet x)

Har chattet med vennina til Iris fra Himmelblå x)

Kødderingt eller ringt til diverse kjendiser bla. Morten Ramm.

Vært statist hos Hjelpekorpset da de var i Drammen.

Snakket med Janne Ahonen!

Snakket med flere i Alta IF's A-lag, men mest Magnus Andersen!

Preiket med Kurt Nilsen :p

Espen Lind har vært sammen med ei i slekta mi :p

Pratet med Tommy Wirkola.

Storebroren min har festet med flere fra "Kill Buljo"!

Kjenner sønnene til tidligere fotballpresident Flattum :p

Snakket på toget med Hilde fra Farmen sesong 2 :p

 

Kommer ikke på mer :p

Endret av Sameboe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...