Gå til innhold

Er du / kjenner du en Kjendis ?


Mattlakk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp, kjenner et par stk som har vært i media gjentatte ganger.

Men, hvem det er spiller vel igrunnen liten rolle. De er bare mennesker de også, hverken mer eller mindre fascinerende enn noen av mine andre bekjente.

Det faktum at du har vært på tv/radio/internett/wtever beviser vel igrunn ikke annet enn at du har vært fremstilt i media i forbindelse med et eller annet, og du er ikke mer eller mindre spesiell i mine øyne av den grunn.

:)

Lenke til kommentar
Han er nok ikke kjendis som i kjent i hele Norge, men tipper svært mange kjenner til hvem han er i metalmiljøet(og muligens til en hvis grad prog-miljøet). :)

 

EDIT: Men han er derimot bandmedlem i et skamfett band, det er mye mer status å ha møtt han enn fks. en idiotisk kjent (talentløs) idoldeltaker. ;)

Fy flate så tøff musikk. Har bare hørt det som ligger på nettsidene deres, men nå må jeg jammen meg vurdere albumet også. :)

Lenke til kommentar
Jepp, kjenner et par stk som har vært i media gjentatte ganger.

Men, hvem det er spiller vel igrunnen liten rolle. De er bare mennesker de også, hverken mer eller mindre fascinerende enn noen av mine andre bekjente.

Det faktum at du har vært på tv/radio/internett/wtever beviser vel igrunn ikke annet enn at du har vært fremstilt i media i forbindelse med et eller annet, og du er ikke mer eller mindre spesiell i mine øyne av den grunn.

:)

I grunn veldig enig. Kjenner og "kjenner" en del som har vært i media på forskjellige vis, men ser ærlig talt ikke hva som er så spesielt. Selvfølgelig kan det være litt rart når man hilser på dem og allerede har et inntrykk av personen, men like etter så ser du at de er som alle andre.

 

PS. Har kun truffet "normale" "kjendiser", hadde nok ikke kalt Morten Abel (f.eks) normal ;)

 

Beklager den intensive bruken av " ", men bare sånn.

Lenke til kommentar

Jeg har spist middag med Thorvald Stoltenberg, Dj Lars Holte var en god kompis av far og Kristin Halvorsen bor 70m bort i gata

 

Edit: Spanderte forresten en pils på Dimitri from paris, når han hadde konsert på Chateau Neuf for et år siden! :!: Det var fett! :w00t:

Endret av bigben247
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...