Gå til innhold

Penisfelle, slutt på voldtekter eller ?

Jarmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hmmm, dette funker jo kun etter at offeret er penetrert så kanskje nål og tråd hadde vært bedre..?

:p

Og en annen ting, hvor mange kvinner kommer til å gå med dette?

Edit: Til LarsP; tror ikke at det er lurt av kvinnene å rope ut at de har rapex i vaginaen heller da, de sikkert kan fjerne den da, eller gå til dør nr. 2...

Endret av P-in-P
Skrevet
:!:

Morsomste på lenge. Rapex. :D

Ingenting å le av, fort det blir Tomat-Ulf med agurk-nyheter her i forum hvis

du prøver deg... :p

Skrevet
eller gå til dør nr. 2...

*ding ding ding* My point exactly. Og for å forklare den knotete formuleringen min:

Gwen: I went out with him once after we dated. He tried to screw me some place very uncomfortable.

T.S. Quint: What? Like the back of a Volkswagen?

Skrevet (endret)

Litt kjip hvis man har hellt et par øl i haue, og dama har gjort det samme så hun glemmer at hun er "beskyttet"...

Endret av Hyrlen
Skrevet
Litt kjip hvis man har hellt et par øl i haue, og dama har gjort det samme så hun glemmer at hun er "beskyttet"...

Hehe ! Tenkte på samme jeg... :dremel:

Skrevet

*ding ding ding* My point exactly. Og for å forklare den knotete formuleringen min:

Gwen: I went out with him once after we dated. He tried to screw me some place very uncomfortable.

Kjøpe to? :p

Skrevet

Kjøpe to? :p

Det er vel en liten risiko også, ''apparatet'' kan jo bli borte :o

Skrevet (endret)
Jaja, neste gang jeg skal voldta får jeg desarmere fitta først!

*Sprute brusen ut av kjeften* :!:

Seriøst folkens. La oss diskutere på en mer saklig måte.

Verste er at voldtekstmenn sikkert vil....ta den ut med hendene for å så gå løs på kvinnen. Vet aldri kordan disse voldtektsforbrytere tenker. :ermm:

*hente noe å tørke tastaturet med*

Endret av SnowDOG_
Skrevet

med mindre den gjør at mannen blir utslått, vil jo sånne voldtekter ende med drap, bare tenk, du er en stor stgg voldtekst mann du skal til å voldta en dame, og så finner du ut at tingen din blir hærpa, med mindre smerten er så strek at en bare faller om, vil han kanskje i raseri drepe dama..

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...