Gå til innhold

Project Black Diamond [CASE CLOSED]


Anbefalte innlegg

Helleu...

 

Boksen med rensegreier gikk tom før jeg ble ferdig :p men det er egentlig ikke så farlig, må ha ny plexi uansett.. Grunn:

 

-Det var to sprekker i kanten som gjorde sitt

-Litt ripete overalt

-Merker etter forskjellige teip-slag, kunne vaska det bort, jada, men når det er riper og sånt eller fant jeg ut at det var lite vits

 

Jeg skal anskaffe UV Blå Plexi, 5mm bare fattern er hyggelig nok til å låne meg litt penger :whistle: Han sku ringe snart : )

 

Skal ut å pusse litt på plexien og se om jeg får noe bedre resultat ; )

 

Har enda ikke fått pris på laserskjæringa grunnet at jeg ikke har ringt! Ringer nok i morra :p

 

Stay Tuned :thumbup:

 

Øyvind

 

EDIT: Fikk låne penger :D Og resultatet ble mye bedre nå enn det var før :)

5616041[/snapback]

 

Digg, du må få den laserskjæringa i boks *glede seg*

 

Petter

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Håper det ja! :) Tror jeg må ringe i morra! Fikk ikke tid i helga :no:

 

Fattern har kjøpt UV Blå Plexi, 5mm til meg;D Han skal hente den på onsdag :) Så gleder meg til jeg får den ja! Må også stikke innom Digital Impuls og hente UV katodene mine :hmm: Tatt en good stund nå..:S

 

Mere info om laserskjæring i morra.

 

Øyvind

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar

Tror du må lage det i AutoCAD, men det går jo ann å lære seg om det du skal tegne ikke er for griseavansert! Om du får det til sparer du jo også en hel hau med penger. Håper laser(plasma?)kuttingen blir realitet! Det hadde vært dritrått.. :) Det kan hevne dte har vært nevnt tidligere i tråden, men har du en link til firmaet?

Lenke til kommentar

Hei

 

Tenkte jeg skulle si at jeg har flyttet over hele loggen (Updatene) i "Arbeidslogger" nå! Tok litt tid, men er bare grovt, skal finpusse litt nå : )

 

Spm: Skal jeg ta bort alle bilder her syns dere? Kanskje best det? Men Førstepost kommer jeg til å ha littegranne i fortsatt...

 

Stikk innom loggen min senere i kveld og se litt, blir nok bedre etter hvert :thumbup:

 

Øyvind

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

[briefe]

 

Da var ferien (nesten) over, og jeg har fått tak i UV Blå Plexi, 5mm! Pluss 2 stk. 30cm UV Katoder^^

Fant også ut at jeg har 2 stk. blå uv-reaktive vifter (80mm), UV vifter i PSU(blå) og festene til NB kjøleren er også UV Blåe :D Passer bra! ^^

Skal dremle kabinettet mitt litt mer, må tilpasse litt til dvd rom ++, må nesten mase litt på muttra for at hu skal kjøpe digital kamera :hrm:

 

Øyvind Out!

 

[/briefe]

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar
Slettet enkelte innlegg etter ønske.

 

Lite tips: Om noen ønsker sine innlegg flyttet til andre tråder, så spør en vennlig moderator, da vi har mulighet til å merke av innlegg for så å flytte de :)

5705722[/snapback]

Ahh, takk takk! Skal rapportere resten så du/dere får no å jobbe med;p Det er mange fra side 1 og utover..

 

Og takk fot tips! Kom litt seint men :p

Lenke til kommentar
Jeg vil si det blir litt clumsy å ha den der. men kanskje det ikke gjør så mye siden du har diamanten der....

 

Petter

5722429[/snapback]

ja jeg veit, blir dumt uansett.. Må bak og fikse på.. Men har jo ingen andre steder å ha den.. :( Hvis jeg får den/Når jeg får den skal jeg prøve å littegranne, kan evnt. lage en papp-kopi og teste litt en dag... Men ser lite mulighet for andre steder enn sidedøra.. det blir vertfall klumsete :p

 

Har sitti å lest igjennom hele Workloggen din nå, og må si at jeg er inponert..

Har blitt fint dette, har følgt med litt før, men aldri lest hele (*Skamme meg*)..

 

Fint dette.. :thumbup:

 

Innlegg: 888

5723089[/snapback]

Hehe, fint du liker den :) Det er ingen hemmelighet at det er litt kjedeligt her om dagen (lite bilder, mye snakk), men har noen spm som jeg sårt trenger svar på, så :p

 

Hva tror du om hvor jeg kan sette Lightbusen da?

 

 

Vil bare si at jeg gjør litt omtrent hver dag, blir ikke mye, må drive ute og der er det grisekaldt! Skal snart få tak i noe stålplater og finpusse litt på noe jeg driver med, så skal vi se hva jeg får til av bilder :) Tror jeg skal ha det med til fattern til neste helg, han har arbeidsplass på jobben! ;D

 

Øyvind

Lenke til kommentar
Tja, etter hva jeg har sett på tegningene så kan du sette den på siden av pci sporene eller i toppen.

5729060[/snapback]

Japp, i toppen blir det ikke plass.. er såvidt plass til en vifte, PSU og Dvd-brenneren der.. : (

 

Eneste nå jeg skulle ønske jeg hadde hatt større kabinett!

Lenke til kommentar

Heihei!

 

La til en liten Info-tråd i Loggen :)

Siden jeg ikke har kamera blir det heller ingen bilder :(

(Er virkelig lei meg for at det ikke er bilder her, oppriktig)

 

Er det noen som kan svare meg på disse spørsmålene:

 

Hvilken lakk anbefaler DU til å bruke på kabinettet?

-Både sprayboks og malingssprøyte (Brukes trykkluft), kan hende fattern ordner noe med malingssprøyte til meg : )

 

Hvilken lakk til å bruke utenpå, og hvilken inni?

-Inni skal det være en matt sort-farge, utenpå vil jeg egentlig ha en form for matt sort og, orker ikke å bruke klarlakk, blir så mye riper på sluttresultatet..

 

Hvilket Digital-Kamera ville du anbefalt?

-Billig :p

-Minst 4MP

 

Øyvind :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...