Gå til innhold

Project Black Diamond [CASE CLOSED]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

^Hehe, kjøleskapet, det går fremover, jeg tar det med ro, gidder ikke gjøre så mye i timene :p men jeg skal begynne med hullene til viftene neste gang tror jeg, og den luft-tunnelen. Jeg måtte lage opp igjen noen sider siden det ikke var riktige mål :hrm: Tror jeg også skal lime det, prøvde med skruer og spiker, men det ble sprekker :no:

 

Spurte om spons på den faktisk :p Fikk ikke svar, var et Temp. Display fra 3dfxcool. Tenkte jeg ikke ville få spons men;P

 

Øyvind :thumbup:

Lenke til kommentar
Du kan unngå sprekker ved og forbore først, bare ta et bor som er ca halvparten av diametern så skal det gå helt glatt men bruk lim uansett vis det ikke skal demonteres

5740209[/snapback]

Det var det jeg satt og tenkte på akkurat nå. Jeg prøvde ut litt fort sist gang, så ødela en eller to planker på det :p Men skal prøve å forborre ja, og lime :thumbup:

 

Øyvind

Lenke til kommentar
Men om du bruker et peltier element vill det vell ikke bli kallere enn rom temperatur. Du må vel ha noen kjøleelementer?

5742831[/snapback]

Akkurat!... Og det er 1 av grunnene til at jeg ikke har råd/bruker peltier.. Dog, det hadde blitt myye bedre kjøling :)

 

Men jeg legger nedi noen kjøleelementer her og der, og det funker fett (fett nok)!

 

Øyvind

Lenke til kommentar
Nei, egentlig får du ikke bedre kjøling med peltier spør du meg, bruk isopor, kjøleelementer til sånne mini-frysere og en vifte som drar ut den varme luften. Da har du et bra kjøleskap.

5743054[/snapback]

Njaa, blandede meninger..

 

Har jeg plass, noe jeg tror jeg ikke har, putter jeg inn et tynt tynt lag ispopor...

 

har vifte som drar inn, og vifte som drar ut! :)

Lenke til kommentar
Du har ikke f. eks. sett på kabinetter som ligner på microplex og prøvd å finne ut hvilket kabinett det er?

5745003[/snapback]

Så litt etter i går, har tenkt å se litt etter på forskjellige vebshopper.. Fant et med ganske lignende mål, et Q-tec :tease:

Men det som er dumt er at jeg ANER ikke hva skags merke det er!

Lenke til kommentar
Men når vi er inne på kjøleskap diskusjonen, blir det bedre kjøling om jeg har en vifte eller om jeg bare har en kasse med isopor til isolering og noen kjøleelementer?

5746295[/snapback]

Som en sa litt lenger fremover her, så blir det ikke kjøling bare med vifter, du burde også isolere kassa, og helst putte no kjøleelementer inni, men jeg tar med vifter og fordi da får jeg ut den varme lufta som kommer...

 

Tenkt å bygge? :p

Lenke til kommentar
hres bra ut ;)

 

Petter

5753379[/snapback]

Hva da? :p Kledningen inni mener du? Hmm, jo det burde jo funke da^^

 

Fikk gjort bittelitt i går og, gjorde "ferdig" resten av sidene, så enten er det i morra ell torsdag at jeg skal fortsette, må lime resten av sidene (fikk ikke tid), har limt kortsidene, så skal nok se litt mer på viftehullet :)

 

Ble ikkeno jobbing med kabinettet i helgen til fattern, kabinettet mitt er fortsatt sendt bort.. :p Men kanskje det blir tid til noe Sånt no? :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...