Gå til innhold

Project Black Diamond [CASE CLOSED]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ok hvor tykk er den da?

 

Men hvis du vil så kan du få kjøpe en plate med 8mm sotet plexi så kan jeg kjøpe det du ikke trenger ;) skal ha plexi på hele fronten min ;)

5600857[/snapback]

Fristende, men veit ikke.... : ) Takk for tilbudet vertfall! Skal tenke på det ; )

 

Det er 3mm sotet plexi jeg har fra før. hvordan skal jeg feste biten på der?Og det kommer jo til å bli en liten gleppe mellom plexien og dvd-rommen.. alu plata kommer jo litt i veien, så hva skal jeg gjøre der mener dere? Skal jeg sette dvd spilleren lenger bak, feste på en ekstra plexibit, eller pusse til en tynn plexibit og ha dvd-spilleren som den er?

 

Øyvind

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar

Hmm, det kan hende;p Men burde jeg ta av det svarte dekselet som sitter der fra før? Kanskje det er no? For da får jeg jo brenneren lenger frem :hmm: ...

Må ta vekk knappen og da så den ikke spretter ut hver gang jeg tar på fronten :p

 

Øyvind

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar

Jo skulle det, men tenkte jeg ikke skulle gjøre noe med den andre knappen :p I tilfelle jeg skulle bruke den andre steder igjen vettu, også var det lettere å bare lodde på to ledninger der knappen er fra før, enn å gå rundt og lodde på masse andre steder jeg ikke skjønte så mye av :p

 

tar jeg av orig. dekslet kommer den vel lenger frem? kan jo skyve brenneren fremover da, litt hvertfall.. Åja, vi tenker ikke samme deksel :p Jeg tenker på det store foran, ikke det som sitter på skuffen, tenkte det kunne være der ^^

 

Skal se om det kanskje blir :) Må ta en prat med fattern først ^^

 

Øyvind

Lenke til kommentar
Ok da skjønte jeg hva du mente ;) Men det blir mye tøffere med en ekstern knapp ;) og det er jo bare å klippe av å lodde på en ny knapp hvis du skal bruke den en anne plass ;)

 

Flott, gjør det du. Heldiggris du kan jo bare stikke på netshop oslo du :love:

5601168[/snapback]

Jaja ;) Skal jo ha ekstern knapp Også, "jatakk begge deler :wee: "

 

Hehe, heldig ja? ;) men har du skjekket om de har igjen 8mm sota da? ;p

EDIT: Ser de ikke har igjen verken på Netshop eller Netshop Oslo ;) Såehm.. Vi tar dette på msn vi ;)

 

Øyvind

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar

Hmm, kan egentlig ikke gi deg et godt svar, jeg har litt dårlig erfaring med plast og kjemikalier..

 

Ang ATX kabelen så kan jeg lære deg den, jeg hadde samme problemet.

Etter en stund så kan du gjøre det i blinde;)

 

Frosting: Er vel å pusse og se når du har fått den finishen du er ute etter

 

Petter

Lenke til kommentar
Hmm, kan egentlig ikke gi deg et godt svar, jeg har litt dårlig erfaring med plast og kjemikalier..

 

Ang ATX kabelen så kan jeg lære deg den, jeg hadde samme problemet.

Etter en stund så kan du gjøre det i blinde;)

 

Frosting: Er vel å pusse og se når du har fått den finishen du er ute etter

 

Petter

5609912[/snapback]

Takker ;)

 

...

 

Lær meg! :D

 

Er vel det ja, men burde jeg bruke maskin, eller bare ren muskelkraft? ; p

 

Øyvind

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar

Skal vi se, jeg har brukt noe lignende til å rense plexien min som jeg hadde noe rart på tror jeg. Funka fett, ingen merker etterpå ;)

 

Tror det blir best å pusse for hånd.

 

Du kan ofre en urgamel PSU hvis du har som du virkelig kan herje og kose deg med, så kan det hende du får til de der pinnene. Har gjort det selv men har enda ikke tatt av noe ATX kontakt med HL sier jeg bare ;)

Lenke til kommentar
Skal vi se, jeg har brukt noe lignende til å rense plexien min som jeg hadde noe rart på tror jeg. Funka fett, ingen merker etterpå ;)

 

Tror det blir best å pusse for hånd.

 

Du kan ofre en urgamel PSU hvis du har som du virkelig kan herje og kose deg med, så kan det hende du får til de der pinnene. Har gjort det selv men har enda ikke tatt av noe ATX kontakt med HL sier jeg bare ;)

5610011[/snapback]

Okai, kan jo egentli prøve på en plexibit jeg har : )

 

jaok.

 

Jeg hadde en PSU, men jeg tok å lekte meg litt med den :whistle: Og har kastet omtrent hele PSUen, tok bare vare på noen kabler (tok av kontaktene ja, klipte av ledningene) så jeg skulle tenkt på det litt før :wallbash: menmen, gjort er gjort!

 

Tenker nå at jeg går ut og prøver på en liten bit. : )

 

Øyvind

Lenke til kommentar
for å få en fin finish så ville jeg pusset samme vei hele tiden ;)

 

Petter

5611563[/snapback]

Okai ; ) Tenkte meg det, må bare klarere vettu : )

 

Prøvde på en liten bit med den greia i stad, funka fett det ;D Nå må jeg bare orke/gidde å starte på de andre! og det spørs om kanskje bliri morra :hmm: Da pusser jeg kanskje den plexibiten litt og : ) Men hva tror dere om å froste plexien i diamanten og? Eller blir det ikkeno? Kanskje allesteder utenom der hullene er? isåfall må jeg jo vente med å froste.. ; )

 

Fikk forresten mail fra Gunnar Hippe AS i overigår elns, jeg skulle ringe dem ang. laserskjæring og lakkering! :D Då blir kanskje laserskjært diamant :w00t:

 

Skal nok til onkelen min i vinterferien, han har verksted så jeg får nok gjort det jeg skal før jeg skal sandblåse det : ) Ting rører på seg igjen;O

 

Stay Tuned :thumbup:

 

Øyvind

Lenke til kommentar

Forbered dere på litt sinne!

 

Jeg kom på skolen i dag og tenkte; i dag skal jeg fortsette på kjøleskapet mitt!;D Når jeg kom ned til sløyden kunne jeg ikke finne plankene jeg hadde jobbet med. jeg ble fortvilet og lette febrilsk etter de i ca. 10 min. Ei veninne i klassa mangla også et tak på fuglekassa hennes! Så jeg måtte lage ny, alt nytt! faen!;@ hadde ikke målene engang så ble endel rare mål trur jeg :p

Men fikk vertfall vite at vi hadde båndsliper, selv om jeg ikke hadde sett den hadde den faktisk stått der en good stund!;o Men den funker ikke så bra til der det er "djupe groper" i treverket.. menmen, der blir det sparkel :thumbup:

 

I dag:

-saget til planker

-begynte å pusse

-skal froste plexien litt bedre

-rense plexien først + den store til diamanten=)

 

Øyvind ;)

Lenke til kommentar
Dette høres lovende ut :D

5614609[/snapback]

Håper det da! :) Har vært litt lite jobbing og MYE snakking, det er jo ikkeno bra;( Så da får man spe på med litt jobbing igjen ;) Men ikkeså mye bilder da, fattern kjøpte forresten kamera i går, så blir bra med bilder til desktop modden vertfall :p:D Blir jobbing på jobben hans, verkstedet i kjelleren=) Der er treningsrom, skyte"hall",+++;D [OTend]

 

Har litt trangt program i dag ellers, men må nesten få gjort det :p

(Vaske bad, pakke til helga, støvsuge og rydde rommet ++...)

 

Øyvind

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...