Jump to content
Sign in to follow this  
Tha sims

Oppvarming til LOST season 2 *spoilers*

Recommended Posts

Ja, nå venter vel mange til midten av september når første episode av LOST s.2 sendes i USA. Jeg gleder meg som en hund:). Har en sterk følelse at de kommer til å finne den siste delen av flyet på øya i denne sesongen da den dama (som forøvrig spiller i fast and the furious) som Jack snakket med før han dro på flyet, skal være med i serien. Ellers har jeg ikke noen aning over hva som kommer til å skje. :)

Første perioden av Lost sesong 2 vil handle om...FAEN jeg glemmer navnene..Micheal, Sawyer og dem på andre siden av øya. Så det er vel de som finner den andre delen av flyet

I dag, for 5min siden, så jeg første episode av season 1... Skal se hele sesongen før sesong 2 kommer ut. Tror det er greit å se alt en gang til, for å få med alle aspekter og synsvinkler fra serien. Dette blir da tredje gangen jeg ser sesong 1. :woot:

Tja, dette er ikke opp til meg å bestemme om vi skal fortsette med den gamle. Tenkte det var like greit å starte en ny, når den gamle inneholder ca. 50 sider med gammelt nytt fra season 1, og noe om 2.

Forstår ikke helt vitsen å kjøpe LOST DVD enda, da det ikke er norsk subtitle. Et annet punkt er at den er på sone 1, og ikke 2. Da venter jeg heller til den kommer til norge, og ikke kjøpe den som USA importvare.

Etter det jeg har hørt, så vil de første episodene handle MYE om det som befinner seg i luka. Produsentene har sagt at Sesong 2 episode 1 starter akkurat der siste episode i sesong 1 sluttet, og at vi umiddelbart vil få vite alt om luka. Produsentene sier at det som er i luka er så utrolig og fantastisk at det vil ta hele tre episoder å forklare det. Heldigvis er dette de tre første episodene av sesong 2. :)

gleder meg som en unge :D

men vi må vell ha en spoiler fri lost tråd og , for di som følger med på tvn

Ja, vi har allerede en SPOILER-tråd for de som følger USA sitt skjema, men vi burde også ha en spoilerfri en. Selv tror jeg at jeg kommer til å laste ned sesong 2. Fulgte sesong 1 på TvNorge, men tror det blir umulig for meg å klare å vente til...november(?) :ermm:

Forstår ikke helt vitsen å kjøpe LOST DVD enda, da det ikke er norsk subtitle. Et annet punkt er at den er på sone 1, og ikke 2. Da venter jeg heller til den kommer til norge, og ikke kjøpe den som USA importvare.

Jeg så hele sesong 1 uten tekst, no problem det.

Jeg så hele sesong 1 uten tekst, no problem det.

synes det er bedre uten tekst jeg... får med seg litt mer av hva som skjer, og er ikke alltid oversettelsen er like god