Gå til innhold

Oppvarming til LOST season 2 *spoilers*


Anbefalte innlegg

Gleder meg til sesong 2!Håper at det handler litt mer øya,monsteret,"the others" og andre mysterier!Lurer på hva som skjedde med Sawyer,Michael,Jin og Walt...

Jeg har hørt at en av episodene i sesong 2 skal handle om hunden :p

 

Litt muligens informasjon om monsteret:

 

 

"Huge, mechanical and biological, Godlike and profane. A massive, multi-tentacled robotic beast resembling a primordial mapinguari -- only partially obscured in a cloud of acrid smoke!"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gleder meg til sesong 2!Håper at det handler litt mer øya,monsteret,"the others" og andre mysterier!Lurer på hva som skjedde med Sawyer,Michael,Jin og Walt...

Jeg har hørt at en av episodene i sesong 2 skal handle om hunden :p

 

Litt muligens informasjon om monsteret:

 

 

"Huge, mechanical and biological, Godlike and profane. A massive, multi-tentacled robotic beast resembling a primordial mapinguari -- only partially obscured in a cloud of acrid smoke!"

Les den i den største lost-tråden, der står det masse om det..

Lenke til kommentar
Tror DVD'en er ute i USA

For å sitere meg selv et par poster over deg:

R1'en slippes om en uke (6/9).

Det har gått ut anmeldereks for en stund siden, de første anmeldelsene av boksen tror jeg dukket opp søndag/mandag som var.

Det er sikkert noen etailere som har brutt release-date og begynt å shippe, men kan ikke huske å ha sett info om det på noen av de internasjonale forumene jeg er på.

Min er i hvert fall ikke sendt ennå.

Lenke til kommentar
Forstår ikke helt vitsen å kjøpe LOST DVD enda, da det ikke er norsk subtitle. Et annet punkt er at den er på sone 1, og ikke 2. Da venter jeg heller til den kommer til norge, og ikke kjøpe den som USA importvare.

Jeg så hele sesong 1 uten tekst, no problem det.

tekst er da vell bare nødvendig hvist di snakker noe annet en engelsk da

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...