Gå til innhold

Mage - tråden, diskuter her!


Anbefalte innlegg

Og i Aq kan du jo bruke fire, så jeg kommer nok til å ta en build med improved scorch, siden det gir mer dmg over lang tid og er en veldig mana efektiv spell.

5230873[/snapback]

 

Vell...

Spørs om det er så veldig populært med 4-5 mage's i raid-gruppa som fyller debuff-slottene med fireball-dots, imp scorch og ignite.

Så det blir nok frost i AQ også.

5231599[/snapback]

 

Hva er en debuff-slot? egentlig aldri skjønt det der jeg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og i Aq kan du jo bruke fire, så jeg kommer nok til å ta en build med improved scorch, siden det gir mer dmg over lang tid og er en veldig mana efektiv spell.

5230873[/snapback]

 

Vell...

Spørs om det er så veldig populært med 4-5 mage's i raid-gruppa som fyller debuff-slottene med fireball-dots, imp scorch og ignite.

Så det blir nok frost i AQ også.

5231599[/snapback]

 

Selfølgelig så blir jo ikke alle magene fire mages, men noen blir det. I hvertfall i min guild. Synes det er bra at jeg endelig har muligheten til å specce fire og gjøre det bra i en instance. Selv om det går greit med fire i MC så er fortsatt mer efektivt med frost. Så nå kan hvertfall folk velge og det synes jeg er bra.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897
hvis det ligger en hunter uten liv med debuffs så skal man begynne å slå

.(horde alliance, alliance-horde)

Eller bare føre musa over dei, om det er et sverd er de levende.

Lenke til kommentar

Bare tenkte jeg skulle dele min group-PVE build med dere =)

 

Arcane Talents - 28 points

Arcane Subtlety

rank 3/3

 

Arcane Focus

rank 2/5

 

Arcane Concentration

rank 5/5

 

Improved Arcane Explosion

rank 5/5

 

Evocation

rank 1/1

 

Arcane Meditation

rank 4/5

 

Presence of Mind

rank 1/1

 

Arcane Mind

rank 4/4

 

Arcane Instability

rank 3/3

 

 

Frost Talents - 23 points

Improved Frostbolt

rank 5/5

 

Ice Shards

rank 5/5

 

Improved Frost Nova

rank 1/2

 

Piercing Ice

rank 3/3

 

Cold Snap

rank 1/1

 

Arctic Reach

rank 2/2

 

Frost Channeling

rank 3/3

 

Ice Block

rank 1/1

 

Improved Cone of Cold

rank 2/3

 

Noen kommentarer? Synes den er 100% perfekt for MC, BWL osv :)

Lenke til kommentar
Bare tenkte jeg skulle dele min group-PVE build med dere =)

 

Arcane Talents -  28 points 

 

  Arcane Meditation

  rank 4/5

 

  Frost Talents -  23 points 

 

5235192[/snapback]

 

Ganske lik min egen 28/23.. PVE build.

Men til informasjon, Arcane Meditation stacker ikke med Mage Armor. Ville kanskje heller brukt de 4 poenga ett eller annet annet sted. Men for all del, hver sin smak. Det meste i arcane-treet er "fillers" uansett.

Lenke til kommentar

 

Men til informasjon, Arcane Meditation stacker ikke med Mage Armor. Ville kanskje heller brukt de 4 poenga ett eller annet annet sted.

5238359[/snapback]

 

 

Funker seriøst ikke den sammen med mage armor?

Det var jo rett og slett veldig teit... :no:

5239210[/snapback]

nettopp, det blir helt ubrukelig da Mage armor også gir hele +15 reist mot diverse saftige ting!

Lenke til kommentar

jeg har nå vært 60 i rundt 14 dager, og i det øyeblikket jeg dinga respecca jeg til frost. Som jeg liker veldig godt, men på diverse filmer jeg har sett, så har jeg sett mager med Arcane Power, og jeg har meget lyst på det å..

 

Men spørsmålet er, vil det lønne seg? jeg driver for det meste med instancer og annen PVE, men lite PVP...

 

Vil det da lønne seg å ofre Ice Barrier (som er _veldig_ nyttig) for arcane power?

 

(jeg går for damage gear hvis det spiller noen rolle. Magister sucks.. har roben og buksene, men bruker de ikke..)

Lenke til kommentar
jeg har nå vært 60 i rundt 14 dager, og i det øyeblikket jeg dinga respecca jeg til frost. Som jeg liker veldig godt, men på diverse filmer jeg har sett, så har jeg sett mager med Arcane Power, og jeg har meget lyst på det å..

 

Men spørsmålet er, vil det lønne seg? jeg driver for det meste med instancer og annen PVE, men lite PVP...

 

Vil det da lønne seg å ofre Ice Barrier (som er _veldig_ nyttig) for arcane power?

 

(jeg går for damage gear hvis det spiller noen rolle. Magister sucks.. har roben og buksene, men bruker de ikke..)

5262055[/snapback]

 

Personlig vil jeg ikke anbefale det siden du for det meste spiller pve. Klart det er moro å gjøre litt ekstra skade i ny og ne, men er ikke vært det imo.

 

I både MC og BWL er det sikreste å ha en stødig dps. Bruker du da AP og crittet et par ganger på rad står du rimlig høyt på aggro lista siden du også liker +dmg equip.

Er selv frostmage med +380 til frostspell dmg, og bruker jeg da Talisman of Ephemeral power får jeg aggro rimlig ofte.

 

Spiller du derimot pvp, og liker det godt er AP sammen med ToEP og ZHC i pvp :love::w00t: helt konge :)

Lenke til kommentar
Ganske lik min egen 28/23.. PVE build.

Men til informasjon, Arcane Meditation stacker ikke med Mage Armor. Ville kanskje heller brukt de 4 poenga ett eller annet annet sted. Men for all del, hver sin smak. Det meste i arcane-treet er "fillers" uansett.

 

Oki, det visste jeg ikke. Det er jo sinnsykt dårlig. Håper det er en bug.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...