Gå til innhold

Mage - tråden, diskuter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva bør jeg enchante på lvl 48? Bare Intellect?

Enchant spellpower hvis det finnes. Dog, jeg brukte ikke mye tid på å forbedre enchants eller enchante skikkelig når jeg levelet. Det går latterlig fort uansett.

 

Men om man ser på de fleste godt gearet spillerne så glemmer de som oftest socketbonus og kjører på med det som er best for dem for å tilfredstille statsa dems. En venn av meg sier jeg har altformye spirit, men er ikke det bare bra med tanke på mana regeneration som faktisk er problemet mitt?

Man gemmer Purified Dreadstone(sp/spi) i blå sockets hvis bonusen er tilfredsstillende. Selv gemmer jeg for hvis bonusen er rundt +7sp eller liknende. Manareg er sjelden et problem i 25-raids (spesielt fire), men husk at man får en god critbonus med nok spirit.

Lenke til kommentar

Uten bruk av cd's vil nok skaden vere litt høgre i ein frost spec ja.

 

Har sjøl løst testa dette ut vs arcane spec (ved bruk av blizzard i begge specs).

 

Deep fire done right gir vel i teorien enda meir aoe dmg. Living bomb spam etc.

 

Edit: skal seiast at skaden var marginalt bedre, men om du har meir slow effects ifra frost treet (som eg hadde pga en aoe-grind spec), har du også bedre muligheta til å overleve om du nuker for hardt på trash. Tar litt lengre tid før slowa adds kommer fram.

Endret av Whiteshit
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Så den, Takk, men alikavel ikke helt sikker. Skal teste litt. Tar fremdeles hjelp imot med stor takk!

 

Spiller ikke Mage på ditt nivå enda så gjorde et søk etter relevante builds. Mener forøvrig at frostfire er terminologien åkkesom, siden de fire spec'ene jeg så langt har sett dipper som regel alltid ned i frost også. Tar kanskje feil her, men blir nok arrestert av en kompetent flammende mage om så er. ;)

 

Dette er noe av det som dukket opp i søkelista:

 

Popular Fire Builds

 

Her er lenken til den "mest populære" i lista på siden over:

Fire build 1

 

Eller kanskje denne med dip i arcane er mer i din smak?

Fire-Arcane Build

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...