Gå til innhold

Mage - tråden, diskuter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har forslag til oppgraderinger? Ble 80 for noen timer siden så har bare BoE-gear, og er håpløst å finne instancegrupper for normale instances så satser på enten questitems eller mer BoE.

 

Forslag tas i mot med takk.

 

http://armory.wow-europe.com/character-she...p;n=Lied%C3%A9r

 

Du har jo bra gear til heroics. Dessuten har du også tailoring.

 

Vel jeg har blitt rejekta fra grupper i hele dag. Tydeligvis trenger man min 1500 spellpower eller achievement for det. Hjelper ikke at jeg sier jeg har farma instancet til døde med main..

Lenke til kommentar
Noe som blir 367 rating, hvis jeg husker rett.

Bah, still a long way to go da ... Jeg har vel 259 eller noe, men har for det meste prioritert crit og spell damage, uten å ane om jeg burde det eller ei.

Gjør stort sett bare heroics med folk jeg kjenner uansett, så det har ikke vært noen klager ennå, og noe annet enn heroics tør jeg ikke bevege meg ut på før jeg i alle fall har fått den superior-achievementen og dual specc så jeg kan fortsette med frost, ice barrier og water elemental for moneygrinding / soloquesting, og frostfire eller noe gøy arcane for raids.

Lenke til kommentar
Dummeste jeg har sett.

 

Du kan jo bare hive deg på raids nå heller både normal og heroics.

 

" Link achievement pls "

 

eller

 

" 1700+ SP? "

 

 

 

... :/

 

Har gjort et forsøkt på å lage et eget raid flere ganger men hittil er det ingen healers eller tanks som gidder komme når de kan joine 10 andre raids hvor alle kan linke achievementen.

Lenke til kommentar

Det er siden det er så utrolig mange som har fått easymodegearet fra raids nå at det tar maks tjue sekunder å finne noen med mye bedre gear. Bare synd jeg ligger på gjennomsnittlig 2400 dps i alle heroics jeg har vært i til nå. Gjorde over 3k på hver boss i Violet Hold i stad når vi hadde med shaman.

 

Regner med at de fleste som har fått mye bra gear ikke kan spille så godt.

post-61908-1232913482_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Har en følelse på at å gå fra lvl 70 til 80 kan ta litt tid :ermm:

Skal ikke klag, syns det er kjempe koselig å bare ta det med ro og nyt alle questan :!:

Men på 6 timers spilling så klarte jeg bare 1,3mil exp av 1,5 :whistle:

Og da tør jeg ikke tenke på hvor mye xp du må ha for å gå fra lvl 79 til 80... ;)

Lenke til kommentar
Har en følelse på at å gå fra lvl 70 til 80 kan ta litt tid :ermm:

Skal ikke klag, syns det er kjempe koselig å bare ta det med ro og nyt alle questan :!:

Men på 6 timers spilling så klarte jeg bare 1,3mil exp av 1,5 :whistle:

Og da tør jeg ikke tenke på hvor mye xp du må ha for å gå fra lvl 79 til 80... ;)

 

Er ikke så gæli egentlig. Om du bruker en questaddon som f.eks Carbonite burde hver level gå på rundt 4-5 timer om du er fokusert nok og bare løper fra quest til quest uten å tulle rundt.

 

Trener vel rett under 1.7 mill for 79-80

Lenke til kommentar
Har en følelse på at å gå fra lvl 70 til 80 kan ta litt tid :ermm:

Skal ikke klag, syns det er kjempe koselig å bare ta det med ro og nyt alle questan :!:

Men på 6 timers spilling så klarte jeg bare 1,3mil exp av 1,5 :whistle:

Og da tør jeg ikke tenke på hvor mye xp du må ha for å gå fra lvl 79 til 80... ;)

 

Er ikke så gæli egentlig. Om du bruker en questaddon som f.eks Carbonite burde hver level gå på rundt 4-5 timer om du er fokusert nok og bare løper fra quest til quest uten å tulle rundt.

 

Trener vel rett under 1.7 mill for 79-80

Seriøst :hmm:

Ikke meir en 1,7? når 70 til 71 er 1,5.

Da øker de ikke så mye syns jeg, å det er jo bra :yes:

Men ligger stort sett all quest xp på 20000 til 25000 heilt opp til 80 da :ermm:

Lenke til kommentar
bra med arcane nå, en mage i guilden hadde avg Arcane Barrage på 13k gjennom raidet idag, max på 18,5k gg

 

Men neida, AB er ikke op ;<

Du vet den ikke er like god i PvP om ikke motstanderen din er helt retard? Det eneste som gjør den så bra er at man stacker Arcane Blast.

 

nuvel, Arcane barrage _er_ bra i arena, 7k crits på 600resil - sup?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...