lavizh Skrevet 28. august 2005 Skrevet 28. august 2005 (endret) Jeg holder på å bli gal av all ventingen!!! De sa det skulle slippes om noen uker, men det var en uke eller to siden de sa det! :!: Edit : *slettet* Endret 28. august 2005 av lavizh
apwr Skrevet 28. august 2005 Forfatter Skrevet 28. august 2005 Nå bør Valve få ut fingeren snart. Så ingen eksakt utgivelsesdato er satt?
lavizh Skrevet 28. august 2005 Skrevet 28. august 2005 (endret) Nei, regner nok med at det er like rundt hjørnet. De sitter sikkert å finpusser på hele stuffet Edit : Den som venter, venter på noe godt. Jeg kan nok med sikkerhet si at Lost Coast blir verdt ventingen Endret 28. august 2005 av lavizh
Jokko88 Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Jeg håper at de slipper det denne fredagen!
zeox Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 mye som tyder på at det kommer på fredag. dette stod i Computer Gaming World som kom ut for ca to uker siden: Lost Coast will be released between the time you read this, and two weeks later. DoD: Source will follow a little later, and then Half-Life 2: Aftermath will be released next.
lavizh Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 (endret) Halleluja! synd jeg er på vei til Danmark på lørdag :/ Kanskje jeg skal avbestille Endret 6. september 2005 av lavizh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå