Gå til innhold

Våte-drømmer. Hvem opplever dette?


Wobokel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du feller deg selv. på den siden har du svarene på alt du kommer til å spørre om i den nermeste fremtid.

 

EID!

Du har ikke skjønt det du :tease:

 

Jeg opprettet får å få igang en diskusjon. Hadde jeg trengt et svar hadde jeg slått opp i et leksikon.

 

:lol: STEKT

Eh, Hvorfor er da tittelen '' Våte-drømmer. Hvem opplever dette?''?

Det er et spørsmål. En ''diskusjon'', derimot, har ikke kommet frem ennå.

Lenke til kommentar
Tror da ikke det var svare han letet etter? Har du egentlig lest den linken Share the pain?

Jeg tror han mente at Wobokel ikke kan lage flere tråder av denne typen nå, dette er ikke den første tråden han (Wobokel) lager som handler om slikt.

Trodde ikke du skulle poste mer i denne tråden jeg

Lenke til kommentar
Tror da ikke det var svare han letet etter? Har du egentlig lest den linken Share the pain?

Jeg tror han mente at Wobokel ikke kan lage flere tråder av denne typen nå, dette er ikke den første tråden han (Wobokel) lager som handler om slikt.

Trodde ikke du skulle poste mer i denne tråden jeg

For ørtende gang, jeg skrev at jeg bare skulle poste om jeg hadde noe å bidra med. Og det du siterte tør jeg å påstå var et bidrag.

Lenke til kommentar

Du feller deg selv. på den siden har du svarene på alt du kommer til å spørre om i den nermeste fremtid.

 

EID!

Du har ikke skjønt det du :tease:

 

Jeg opprettet får å få igang en diskusjon. Hadde jeg trengt et svar hadde jeg slått opp i et leksikon.

 

:lol: STEKT

Eh, Hvorfor er da tittelen '' Våte-drømmer. Hvem opplever dette?''?

Det er et spørsmål. En ''diskusjon'', derimot, har ikke kommet frem ennå.

OT-baren er ikke statistisksentralbyrå.

 

Selv om man kan svare ja eller nei utelukker ikke det at man kan diskutere underliggende temaer(noe som enkelte har prøvd på).

Lenke til kommentar
Tror da ikke det var svare han letet etter? Har du egentlig lest den linken Share the pain?

Jeg tror han mente at Wobokel ikke kan lage flere tråder av denne typen nå, dette er ikke den første tråden han (Wobokel) lager som handler om slikt.

Nemlig.

Ahh i see. Er forsåvidt enig at han lager mange rare tråder. Ikke så mye snakk om tema. Egentlig bare en surre tråd nå.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...