Gå til innhold

Bærbar som tåler en støyt


Anbefalte innlegg

Les selv.

Det begynner å bli rimlig mange kommetnarer om at ting som postes her er "OOOOOOOOOOOOLD!" eller lignende. Det er ingenting i denne kategorien som sier at humoren må være laget i løpet av de siste 24 timer. At du har sett noe, betyr ikke at de resterende 20000 aktive brukerne på dette forumet har sett det samme.

Og det er sticky under humor :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Les selv.

Det begynner å bli rimlig mange kommetnarer om at ting som postes her er "OOOOOOOOOOOOLD!" eller lignende. Det er ingenting i denne kategorien som sier at humoren må være laget i løpet av de siste 24 timer. At du har sett noe, betyr ikke at de resterende 20000 aktive brukerne på dette forumet har sett det samme.

Og det er sticky under humor :)

Nå skal vel jeg være litt forsiktig med kasting av urent wafer stoff i hus av typisk GOX materiale, men det hadde jaggu ikke vært så dårlig om vi ble enige om å la den der gjende i denne kategorien også.

Lenke til kommentar

Off topic: Bundy, dette har egentlig blitt tatt opp i Tilbakemeldinger om forumet, og http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=457222 ..

 

Egentlig så gjelder dette over hele forumet, fordi det er et forum-wide problem.. Men du kan være skikkelig sta hvis du vil, jeg bryr meg ikke...

 

On topic:

Uansett, bærbare som tåler en støyt har da vært på markedet en lang tid, så hva er spesielt med denne? Utenom at den kanskje har veldig bra batteritid? :)

Lenke til kommentar
Nå skal vel jeg være litt forsiktig med kasting av urent wafer stoff i hus av typisk GOX materiale, men det hadde jaggu ikke vært så dårlig om vi ble enige om å la den der gjende i denne kategorien også.

Tja, men det står under Humor, det står i teksen at det gjelder i humor. Jeg velger og følge den bokstavelig talt.

Ignorance is Bliss...

 

Uansett, dette er ikke for vanlige folk men for industri der det minste av støtt eller varme kan sette av eksplosjoner, min far jobbet på Hyrdo og der var det områder hvor i verstefall statisk elektrisitet kunne sette av et inferno, da ville jeg godt betalt 10,000kr ekstra for litt mer beskyttelse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...