Gå til innhold

Druid Sammen med Priest i Grupper


Anbefalte innlegg

SBS kan du forklare den? Priester sakker ned gruppen kraftig, hvordan da? Har en level 55 priest og jeg forstår ikke hva du mener med sakker ned grupppen

Det jeg mente var at å ha _både_ en priest og en druid i gruppen sakker ned gruppen. Man trenger ikke to healere i en 5 mannsgruppe, hvis det er en shadowpriest som gjør dmg så er det vel greit.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde en litt artig BRD run på fredag, gruppeoppsettet var: 60 Druid(meg), 60 Priest, 57 warrior (vi tre i samme guild, 60 mage og 57 warlock (disse to i samme guild)

 

 

Jeg er en resto specca druid og priestn er shadow specca, så for å få instancen til å gå kjappest mulig var jeg mainhealer og priestn var damagedealer, 2 ganger var jeg tank, ved Rise of the machine questet og heart of the mountain, funket ganske bra, Magen sa det var en ganske interresant gruppe :) men dette er jo ikke helt reelt med tanke på at vi var 3 lvl 60 folk i BRD, men var artig alikavel :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

Fremfor 285 armor, 12+ attributes og 20+ resistance?

Med litt rest specced blir dette 35% bedre. Hva som er best er soleklart. Druid buff SELFØLGELIG :D

Lenke til kommentar
Fremfor 285 armor, 12+ attributes og 20+ resistance?

Med litt rest specced blir dette 35% bedre. Hva som er best er soleklart. Druid buff SELFØLGELIG :D

armor er mer for en 60 druid, druids har talent tree på improved MotW

problemmet er bare at det "buff iconet" du får ..er bug`ed, slik at du ikke kan se om det er improved eller vanlig MotW du får..dessverre

Lenke til kommentar
Shielder man før man er "in combat", så har ikke det noget å si. Shielder man "in combat", og tank mister aggro, så er det priest de går etter.

BS. På den måten kommer du på aggrolista til moben som tankes med en gang, og om tanken suger, ja, da dør du.

 

Har stått å sett på folk gjøre dette i MC flere ganger, og da dør de ganske fort, i og med at Molten Giants/Destroyers slår relativt hardt. :p

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar

Hmmm...jeg spiller instances og er på raids. Vi priests og druidene går fint om hverandre så jeg ser heller ikke problemet.

 

Både priests og druids er bra healere, og det er egentlig poengløst å sette de opp mot hverandre.

 

Personlig liker jeg godt å gjøre 5-person instances med meg selv som priest og en druide i gruppen. Normalt kjører vi FFA healing og det fungerer alldeles utmerket.

Lenke til kommentar
Shielder man før man er "in combat", så har ikke det noget å si. Shielder man "in combat", og tank mister aggro, så er det priest de går etter.

BS. På den måten kommer du på aggrolista til moben som tankes med en gang, og om tanken suger, ja, da dør du.

 

Har stått å sett på folk gjøre dette i MC flere ganger, og da dør de ganske fort, i og med at Molten Giants/Destroyers slår relativt hardt. :p

Man kommer ikke på aggro-lista om man hiver HoT/shield før man går inn i combat.

Lenke til kommentar

Som lvl42 Tauren Warrior skjønner jeg ikke problemet. Det er fint om druiden healer når det trengs men priesten MÅ heale på samme måte som jeg MÅ tanke. Men å si "neei! ikke healing fra deg" er rimelig lavnivå.

 

Jeg liker å ha en kompetent druide i gruppa. Da kan vi spesialitet-klassene gjøre det vi er skapt til og så kan druiden stive opp i den rollen der det trengs. Å ha en som kan velge mellom 2.tank, 2.healer eller 2.damagedealer og som er våken nok til å se hvor han trengs er gull. Pluss at Mark of the Wild er selve überbuffen i WoW. Antar druidene fikk den siden de ikke er best i noen spesielle roller.

 

Vel, nå heter guildet mitt "Druid Circle" så jeg er vel programforpliktet til å forsvare druidene. :)

Endret av Tofustew
Lenke til kommentar
Shielder man før man er "in combat", så har ikke det noget å si. Shielder man "in combat", og tank mister aggro, så er det priest de går etter.

BS. På den måten kommer du på aggrolista til moben som tankes med en gang, og om tanken suger, ja, da dør du.

 

Har stått å sett på folk gjøre dette i MC flere ganger, og da dør de ganske fort, i og med at Molten Giants/Destroyers slår relativt hardt. :p

Når man kaster sånt FØR combat, så havner man ikke på aggrolista, selvsagt bortsett fra de få healing-pointsene som renewen legger til. Akkurat derfor jeg gjør det FØR combat.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...