Gå til innhold

Hva er galt med Alterac Valley?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Et lite spørsmål, orker ikke å starte en ny tråd..

 

Finnes det en person i IF der jeg kan stille meg i kø til CTF og AV? Hvis det gjør det, kan noen si meg hvor disse er? takker :)

Tror det finnes en til AV, men ikke WSG. Det er ei i Darnassus som du må snakke med for å stille deg i kø til WSG. Spørr en vakt i IF om Battlemaster eller noe sånt hvis det er det.

Lenke til kommentar

Alterac Valley på Silvermoon er bare en spøkelsesby. Et sagn. Det ER sant at det er horde som pingler ut. De gidder ikke, fordi de aldri vinner (hvis en hordie quitter så er det ikke sikkert de får noen nye, hvis en alliance-spiller quitter står det femti nye klare til å ta plassen hans), og fordi de aldri får Korrak. Alterac Valley kommer aldri mer til å være i bruk på Silvermoon, særlig ikke når Arathi Basin kommer også.

 

Horde er smarte, og holder seg der de vinner, nemlig i Warsong Gulch, der alliance ikke gjør stort mer nytte for seg enn hodeløse kyllinger på hest.

 

Gud, som jeg gleder meg til Arathi Basin, kanskje det blir mulig å zerge OG å få til teamwork på samme sted.

Lenke til kommentar
kanskje du spiller på silvermoon? nei vent, alterac valley er aldri oppe der,

 

Kjipt å vente så lenge, på dragonmaw kommer man inn med en gang som oftest :)

Er den jeg er på ja. Skal kontakte GM bare for å minne dem på å fikse det til neste patch :evil:

 

 

btw, _hva_ er galt egentlig?

erm, er ikke grunnen til at den aldri er oppe fordi den mangler spillere? tror ikke GMs gidder å ta seg bryet med å skaffe fler spillere dit...

Jeg tror faktisk de prøver :D

 

Det er (var hvertfall) en bug som teleporterte deg til alterac valley portalen når du releasa, selv om du hverken var i kø til BG eller i området generelt :hmm:

 

Sendte en ticket på det, og fikk til svar at det var en "random occurance" som de holdt på å fikse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...