Gå til innhold

TES: The third trial og marksman training

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg er kommet til the test of wisdom(test 3) men jeg skjønner ikke bæret. Har snakka med the wise women og fått noe informasjon om en del av gåten, men hvem må jeg snakke med for å få vite mer?

Bare gi noen korte hint, ikke fortell meg alt (Vil finne ut av mesteparten selv).

Og en ting til. Hvem kan jeg snakke med for å få training i marksman. Helst noen i Balmora eller Vicec.

Endret av EJS
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Er det The Third Trial du snakker om? Der du skal bli leder for alle stammene og Great Houses?

Edit: Jeg ville kanskje ha endret tittelen på tråden - "hva skal jeg gjøre" er ikke særlig beskrivende... ;) Prøv noe mer i retning av "Hva skal jeg gjøre i Third Trial" eller noe slikt, hvis det er det du vil vite selvfølgelig! :)

Edit2: her finner du en komplett guide til Mainquesten. Det var vel ikke det du skulle ha nå, men hvis du skulle få bruk for den senere. ;)

Wisdom's Test er den gåten, ikke sant? Her er et lite hint:

To find out the solution to the riddle, have a chat with the Ashlanders in the camp as suggested by Matuul. You may need to speak to several people to get the full story.

Kan hjelpe å gjøre det som de viktige folka i spillet sier at du skal gjøre! ;)

Endret av MiSP
Skrevet

Takk for tipset. Skal skjekke rundt hos andre ashlandere.

Hvordan forandrer jeg tittelen?

Og for å utdype spørsmål 2.

Har 100 skill points i short sword, så jeg tenkte å begynne med marksman(For å få ranged attacks i tilleg) men jeg kan ikke finne noen å trene meg i det(Med 5 i marksman er det nesten umulig å trene uten å betale).

Skrevet
Takk for tipset. Skal skjekke rundt hos andre ashlandere.

Hvordan forandrer jeg tittelen?

Og for å utdype spørsmål 2.

Har 100 skill points i short sword, så jeg tenkte å begynne med marksman(For å få ranged attacks i tilleg) men jeg kan ikke finne noen å trene meg i det(Med 5 i marksman er det nesten umulig å trene uten å betale).

Du endrer tittelen ved å trykke på "Edit"-knappen på ditt første innlegg.

Ang. marksman, så bør vel Thieves' Guild ha noen. De har hovedkvarter i South Wall Cornerclub (tror det var det det het) i Balmora. Bygningen ligger selvfølgelig sør i Balmora, på Caius Cosades' side av elven.

Jeg er ikke sikker på om de har, men jeg regner med det.

Skrevet

Slet med å finne en Marksman-trainer selv, så jeg gikk like godt til mesteren selv, som var langt pokker i vold. Gikk da fra 6 til 50-60 i Marksman. Funket en god del bedre da :)

Skrevet
Slet med å finne en Marksman-trainer selv, så jeg gikk like godt til mesteren selv, som var langt pokker i vold. Gikk da fra 6 til 50-60 i Marksman. Funket en god del bedre da :)

Jeez! Hvor mye kostet det da?

Skrevet
En mulighet er å skyte på et dyr/udyr som man egentlig ikke kan skyte på. Altså tingen blir ikke skadet... Har gått opp mange grader i marksman på den måten.

Så du mener at du kan bare skyte på en Stilt Strider eller noe? :dontgetit:

Skrevet (endret)
En mulighet er å skyte på et dyr/udyr som man egentlig ikke kan skyte på. Altså tingen blir ikke skadet... Har gått opp mange grader i marksman på den måten.

Så du mener at du kan bare skyte på en Stilt Strider eller noe? :dontgetit:

Ja

Edit: Men du må treffe tingen, og så lenge den ikke dør så kan du holde på uendelig og du får exp.

Endret av Ongabonga
Skrevet (endret)

Penger er ikke et problem. Men hvem er denne mesteren i marksman?

Forresten. Er det noen forskjell på de forskjellige houses?(redoran og lignende.) Og hvorfor går det ikke ann å lage items med enchantments som er konstante i effekt? (Spørsmålene bare strømmer på :whistle: )

Endret av EJS
Skrevet
Penger er ikke et problem. Men hvem er denne mesteren i marksman?

Forresten. Er det noen forskjell på de forskjellige houses?(redoran og lignende.) Og hvorfor går det ikke ann å lage items med enchantments som er konstante i effekt? (Spørsmålene bare strømmer på :whistle: )

Great Houses: Redoran er krigernes hus, Hlaalu er hovedsaklig huset tyvene tilhører, og Telvanni blir da trollmennenes hus.

Det går fint an å lage Constant Effect enchantments, les nybegynnerguiden min. ;)

Først skal jeg forklare om typer enchanting:

Cast When Strikes: Denne kan kun brukes på items som kan "strike", som våpen. Effekten du har enchantet med treffer det du angriper.

Constant Effect: Denne virker hele tiden, bare du har den på deg. Denne krever Golden Saint eller Ascended Sleeper (de som ser ut som klumper med masse snabler, heter ofte noe sånt som Dagoth et-eller-annet).

Cast When Used: Denne fungerer akkurat på samme måte som en scroll eller et spell (du må velge den i magimenyen og bruke den manuelt).

Skrevet

Ikke så veldig mye, 3-4 tusen tipper jeg.

Skrevet

Ikke så veldig mye, 3-4 tusen tipper jeg.

Det nekter jeg å tro. Prisen øker jo for hver level, og når det koster 6000 å få den fra 0 til 60 med en gjennomsnittspris på 100 kr, og gjennomsnittsprisen sikkert er over det, så har jeg vanskelig for å skjønne dette...

Skrevet

Disposition kjørte jeg selvsagt opp til 100 før jeg begynte å trene. Det blir mye billigere da. Akkurat nøyaktig pris husker jeg ikke nei, men penger er uansett ikke noe problem å skaffe på dette spillet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...