benkizz 0 Report post Posted August 21, 2005 noen sider som selger deksel for k750i??? Quote Share this post Link to post
Ram's 2 Report post Posted August 21, 2005 Kun den originale dekselet da men, Ebay Quote Share this post Link to post
C-Style 0 Report post Posted September 1, 2005 jeg kjøpte et sølvgrått k750i deksel på qxl.no til 249,-. Ikke så værst pris siden de verkstedene jeg har pratet med tar 400-500,- for å bytte det for deg. Quote Share this post Link to post
saroth 0 Report post Posted September 19, 2005 er det vanskelig å bytte dekselet? Quote Share this post Link to post
zlinky 2 Report post Posted October 11, 2005 Kan man bruke K750- og W800-deksel om hverandre? Quote Share this post Link to post
fossegrenda 0 Report post Posted October 11, 2005 Det er middels vanskelig å bytte dekselet ift den erfaringen jeg selv har. Enkle er Nokia deksel. Vanskelig er Siemens deksel alla SL45. Ja, det går an å bruke K750i og W800i deksel om hverandre. Dette gjelder ikke alle delene. De delene som må følge hverandre er tastaturet og frontdekselet. En leverandør jeg bruker er flg: http://cnn.cn/shop/ Quote Share this post Link to post
tvilling81 0 Report post Posted October 11, 2005 Selges det deksel til w800i for k750i i norge=== noen som vet om d=? Quote Share this post Link to post
zlinky 2 Report post Posted October 12, 2005 Det var det jeg ville høre, da blir det W800 deksel på min K750i. Tvilling81: Kjøp på ebay Quote Share this post Link to post
SuperEmil 0 Report post Posted October 12, 2005 gsmteknik.se setter på dekselet for deg for 100,- Merk at man må kjøpe deksel hos dem også... Quote Share this post Link to post
oro2 19 Report post Posted October 14, 2005 Er det noen som vet hvordan kvaliteten er på disse ebay-dekslene i forhold til de originale? Hadde vært kult å ha en farge ingen andre har.. Quote Share this post Link to post
Corn Flakes 1 Report post Posted October 19, 2005 Er det noen som vet om steder som selger deksler til 3310? Quote Share this post Link to post
CastorFiber 10 Report post Posted October 19, 2005 På grunn av fuktproblemer har jeg åpnet 750-en min. Synes det gikk greit, men man merker at det ikke er laget for at brukeren skal bytte selv. Bruk et plastkort av kreditt-kort-typen og start ved minnebrikkeåpningen, og skyv kortet forsiktig rundt langs kanten. IKKE stikk det for langt inn, særlig rett overfor minnebrikkeporten, for der sitter det noen kobberkontakter til tastaturet. Avslutt over displayet, der det sitter en ganske stor hake. Det kan være en fordel å vinkle kortet svakt mot baksiden av telefonen på grunn av plasseringen til hakene. Dekslet settes på igjen ved å presse det rett ned, i motsatt rekkefølge. Quote Share this post Link to post
tvilling81 0 Report post Posted October 19, 2005 (edited) Hei kunne du spesifisere nøyere hva som må følge hverandre osv? jeg har k750i og har kjøprt w800i deksel. jeg vet jeg ikke klarer å skifte ut den midt delen slik jeg får den oransje delen. men er det da batteri lokk, kamera lokket og front og tastur på k750i som skal ta's av, og bare sette på w800i front,tastatur,bak og batterilokket på k750i'en? eller? Vil veldig bytte ut den midt delen og men har sett på bilder og guide om hvordan en gjør det, men det ser litt avansert ut så jeg tør ikke. vet dere om plasser de gjør det for deg? Det er middels vanskelig å bytte dekselet ift den erfaringen jeg selv har. Enkle er Nokia deksel. Vanskelig er Siemens deksel alla SL45. Ja, det går an å bruke K750i og W800i deksel om hverandre. Dette gjelder ikke alle delene. De delene som må følge hverandre er tastaturet og frontdekselet. En leverandør jeg bruker er flg: http://cnn.cn/shop/ 4987743[/snapback] Edited October 19, 2005 by tvilling81 Quote Share this post Link to post
CastorFiber 10 Report post Posted October 20, 2005 (edited) Det er bare å skru opp to skruer, og benytte "kredittkort-trikset". Den delen som er vanskeligst å få av, er fronten. Det er i alt 6 skruer som må skrus av, to stjerneskruer og fire torx t6. Edited October 20, 2005 by CastorFiber Quote Share this post Link to post