Simon88 0 Report post Posted August 20, 2005 Er det nokken som veit priser på ulike typer sprit som kan skrive ei liste? Er greit å vete kva det koster! Quote Share this post Link to post
The_Darkness 34 Report post Posted August 20, 2005 www.vinmonopolet.no Quote Share this post Link to post
Rippey 11 Report post Posted August 21, 2005 Kjøp hjemmebrent, får du fra 50-150kr halvlitern. % Varierer en del da.. Quote Share this post Link to post
anon12234 2301 Report post Posted August 21, 2005 hvis du kjøper hjemmebrendt, så sørg for at du kjøpern av noen du kjenner. slik at du vet at den er trygg...... Quote Share this post Link to post
L4r5 27127 Report post Posted August 21, 2005 (edited) Advarsel: På østlandet er det mye sprit i omløp som blir påstått er 96%. Det er 60% iblandet GHB. De som selger den pleier å påstå at det er druesprit fra polen, bulgaria eller ungarn... EDIT: ord-delings-feil Edited August 21, 2005 by L4r5 Quote Share this post Link to post
simerix 0 Report post Posted August 22, 2005 I Kina kan du få en halv liter risbrennevin til rundt 10 kr 60 prosent alkohol Quote Share this post Link to post
Pjakk 0 Report post Posted August 23, 2005 Kjøp på polet for guds skyld.. Hjemmebrent er ikke bra og ikke er det godt heller, og da er vel hele vitsen med å drikke borte? Quote Share this post Link to post
Jon@s 7 Report post Posted August 23, 2005 Kjøp på polet for guds skyld.. Hjemmebrent er ikke bra og ikke er det godt heller, og da er vel hele vitsen med å drikke borte? Ehh...jeg tror endel av de som drikker sprit drikker for å bli fulle, ikke fordi det smaker så fantastisk godt. Slik sett er HB et rimelig, om enn noe risikabelt alternativ. Quote Share this post Link to post
Feh 1088 Report post Posted August 23, 2005 Kjøp på polet for guds skyld.. Hjemmebrent er ikke bra og ikke er det godt heller, og da er vel hele vitsen med å drikke borte? Ehh...jeg tror endel av de som drikker sprit drikker for å bli fulle, ikke fordi det smaker så fantastisk godt. Slik sett er HB et rimelig, om enn noe risikabelt alternativ. Jeg drikker sprit fordi det er bedre enn øl/rusbrus, og da kan jeg lage hva jeg vil, så jeg slipper å drikke det samme hver gang! (Blande forskjellig eller forskjellige typer sprit.) Quote Share this post Link to post
Uxzuigal 213 Report post Posted August 23, 2005 Hehe, foretrekker sprit selv, drikker fordi det er godt og morro:) Absinth er å anbefalle, dog noe sterkt, ang. priser er det de samme i hele norge såvidt jeg vet? Quote Share this post Link to post
ilpostino 4594 Report post Posted August 24, 2005 Hehe, foretrekker sprit selv, drikker fordi det er godt og morro:) Absinth er å anbefalle, dog noe sterkt, ang. priser er det de samme i hele norge såvidt jeg vet? har hørt at absinth er helt grusomt, men du kan sikkert tilpasse deg den smaken også..... av og til er det deiligere å sette seg med noe sprit enn pils synes jeg,,,, men det er jo helt klar en smaksak... Quote Share this post Link to post