Gå til innhold

Hvem her har drukket 96%


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ja vi bønner allså... huff hva skal det bli av oss? er nok ikke bare bønder som drikker hjemmebrent, men att det er mere av det på byggda en i byene vil jeg tro, men ikke alle som bor på landet er bønder

Tomatb%F8nner+420g.gif

 

= BØNNER

 

hillbilly19_small.jpg

 

= BØNDER

 

 

 

:D

 

_______ ______ ______ _______ _______

 

Har aldri drukket 96%. I hvert fall ikke som jeg vet om

Endret av EvoZ
Lenke til kommentar
96% er 110% umulig å drikke rent, det blir ikke mottatt av kroppen, eneste måten å få det ned halsen i hele tatt er om man utvikler mye spytt før man svelger så den blir blandet ned..

Så om noen påstår at de har f.eks styrtet 96% så er det bare ren LØGN eller så TROR de bare at det er 96% og de bør slutte å tøffe seg...

Tja... har drukket en slurk rein 96% en gang og det var helt jævlig, men det går da ann. Brant godt i halsen et kvarter etterpå i hvertfall.

 

Og dette _var_ 96%... Teknisk sprit fra et universitet der det sto "må ikke drikkes" på. De som hadde det brukte det til rengjøring...

Lenke til kommentar

ja har drukket 96 en gang for å aldri drikke det igjen

 

vis det går på sterke saker så kjører jeg max 40%polvare sammen med blandevann o.l.

 

men for det meste så går det på arendalspilsneren;)det er øl som er godt vettu og det finner dere fjortiser ut av når dere blir litt eldre:)

 

sprit er bare for å bli full fortest mulig, spy, sjekke opp en dame for så å legge seg å sove

Lenke til kommentar

Er fremdeles umulig å drikke 96% rent, går med en munnfull men det er pga det blir blandet ut med spytt i munnen, å styrte er umulig pga kroppen tar det som gift..

Og sprit til medisinsk bruk har brekkmiddel så jeg tror ikke helt på mange her, 96% av folkene som påstar de har prøvd det tøffer seg..

Det at kroppen ikke klarer ren 96 er bare til å google om hvis dere ikke tror det, jeg har visst dette lenge pga jeg har utdannelse innen kjemi..

 

PS: folk kan nekte så mye de vil på det jeg sier her og svaret mitt er: :!: Uintelligens er morsomt...

Endret av nahojdat
Lenke til kommentar

Det jeg drakk var ikke en munnfull en gang og jeg har _ikke_ tenkt å gjenta bedriften. Var 96% uåpnet flaske med teknisk sprit fra et universitet, ble som sagt brukt til rengjøring. Å styrte noe sånt er jeg helt enig med deg er umulig. Tror også at de færreste er har smakt skikkelig 96 da det er noe helt annet enn HB og det man får i "7up-flasker".

 

Så vi er vel egentlig enige nahojdat ;)

Lenke til kommentar

Godt tips til folk som er redd for å ende opp med metanol: "gni trikset" Ta litt av brennevinet i ene håndflaten, gni så begge håndflatene sammen med brennevinet i midten, om det skummer så IKKE drikk, om ingenting skjer så er det ok..

Fint triks som faktisk funker...

 

OBS!!!: Dette er SELVSAGT ingen oppfordring til å springe og kjøpe hjemmebrent eller importert 96%..

 

Tll SBS: Fint det er noen ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...