Gå til innhold

Hvem her har drukket 96%


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg drakk det på en fest i bærum, en kompis som hadde kjøp det av en fyr som igjen kjøpte det fra sverige... Han kjøpte det bare for å showe off, har aldri sett det før i bærum og det hadde heller ingen andre på den festen...

Jeg hadde ikke giddet å smakt på det før en hadde drukket det og sett hvordan han så ut 24 t etter.

Lenke til kommentar

96% er 110% umulig å drikke rent, det blir ikke mottatt av kroppen, eneste måten å få det ned halsen i hele tatt er om man utvikler mye spytt før man svelger så den blir blandet ned..

Så om noen påstår at de har f.eks styrtet 96% så er det bare ren LØGN eller så TROR de bare at det er 96% og de bør slutte å tøffe seg...

Lenke til kommentar
96% er 110% umulig å drikke rent, det blir ikke mottatt av kroppen, eneste måten å få det ned halsen i hele tatt er om man utvikler mye spytt før man svelger så den blir blandet ned..

Så om noen påstår at de har f.eks styrtet 96% så er det bare ren LØGN eller så TROR de bare at det er 96% og de bør slutte å tøffe seg...

bullshit. Hvorfor skal det være umulig å drikke 96%?? Med promille fra før av er det ihvertfall mulig!

Lenke til kommentar

Blir kanskje litt feil å svare i denne tråden for jeg har ikke drukket 96% rent men 92% som det ble målt til det med alkometer.

Ble egentlig lurt til det da det ikke ble fortalt hva det var som var på 7UP flaska.

Lukta litt på den og det lukta en smule brus/sprit og regna med at dette var 7UP lett iblanda heimert, men dengang ei.

Det var ren heimert som var helt på ei flaske som ikke var rengjort, derfor lukta av brus.

Styrta et halvt kaffekrus med dette før jeg oppdaga at det var ænest.

Virka fort gitt men var ikke så ille som jeg hadde trodd.

 

Skal du smake noe som er mye værre prøv rødsprit.

Endret av perpyro
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...