Gå til innhold

Noen som har skillza?

Kakofoni

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
hva med zakk..? har han slutta uten at jeg har fått det med meg, eller skal han være med også?

Skal ikkje han satse for fullt på Black Label Society? Eg har sett det har vore nemd at BLS ikkje lenger skal vere eit sideprosjekt han har, men eit "fulltids-band". Heilt sikker er eg likevel ikkje.

Btw, skulle ikkje Ozzy pensjonere seg i Birmingham etter turneen med Black Sabbath?

Skrevet
hva med zakk..? har han slutta uten at jeg har fått det med meg, eller skal han være med også?

Skal ikkje han satse for fullt på Black Label Society? Eg har sett det har vore nemd at BLS ikkje lenger skal vere eit sideprosjekt han har, men eit "fulltids-band". Heilt sikker er eg likevel ikkje.

Btw, skulle ikkje Ozzy pensjonere seg i Birmingham etter turneen med Black Sabbath?

ikke spør meg, det var jo jeg som spurte :p Men hvis BLS var et "sideprosjekt" så er 7 album veldi mye..(Hvis BLS har gitt ut 7 studio album?)

Har ikke hørt noe om pensjonering dessverre

Skrevet

BLS har vel gjeve ut 7 studioalbum, ja, (og eit live), men dei har jo kome mens Zakk har gjeve ut album med Ozzy. Og ein kan vel ikkje kalle Ozzy eit sideprosjekt? :p

Men i det siste har han i alle fall konsentrert seg skikkeleg om BLS, og når Ozzy samstundes ser etter ny gitarist er jo alt mogleg.

Men som sagt, eg berre tippar, og veit ikkje noko sikkert.

Skrevet

Ok. Sidan det har vore så mykje styr med at hans utsegn om å ikkje ville bli gammal i USA, skal han flytte heim til Birmingham, kan eg sjølvsagt lett ha blanda det med å slutte med Ozzfest. At pensjoneringsplanen ligg ei stund fram i tid.

Skrevet
BLS har vel gjeve ut 7 studioalbum, ja, (og eit live), men dei har jo kome mens Zakk har gjeve ut album med Ozzy. Og ein kan vel ikkje kalle Ozzy eit sideprosjekt? tongue.gif

BLS har gitt ut 6 studioalbum og 1 livealbum.....

Sonic Brew (1998)

Stonger than death (2000)

Alcohol Fueld Brewtality (live - 2001)

1919 Eternal (2002)

The Blessed Hellride (2003)

Hangover Music vol VI (2004)

Mafia (2005)

I tillegg så har Zakk gitt ut 2 "soloalbum"; Pride & Glory og Book Of Shadows

Men det kommer nok flere BLS-album ja....håper han for dratt seg hit til Norge en tur også....

mvh

Pantera

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...