Gå til innhold

PSP til Tv


mocozuelo

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har lurt på om den nye PSP konsollen kan kobles til en Tv slik at man kan spille på en større skjerm f.eks?

Da kan jeg jo kvitte meg med PS2 msakinen min hvis jeg alikevel kan koble denne lille saken til Tv og på den måten ha utnytte av maskinen.Da er det jo bare tull og sitte med både PS2 og PSP konsollen. Tenker også på utgifter ved kjøp av spill.Jeg vil ikke kjøpe spille både til PS2 og PSP om jeg kan koble en PSP til Tv.

Noen eksperter der ute som vet noe om dette.?

På forhånd takk.

MZ

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forskjellen er jo at psp kjører på 480x272, mens ps2 kjører på rundt 1024x800 (right?). Finn en film på samme størrelse, blås den opp til 1024x800 og gå 8,65433 cm fra skjermen. Ser du noe særlig annet enn store pixler?

 

Greit, litt overdrevent var det, men som sagt. Størrelsesforholdene er VIDT forskjellige....

Lenke til kommentar
Forskjellen er jo at psp kjører på 480x272, mens ps2 kjører på rundt 1024x800 (right?). Finn en film på samme størrelse, blås den opp til 1024x800 og gå 8,65433 cm fra skjermen. Ser du noe særlig annet enn store pixler?

 

Greit, litt overdrevent var det, men som sagt. Størrelsesforholdene er VIDT forskjellige....

Tror ikke PS2 kjører høyere enn 576i/50 her i Norge. ;)

Lenke til kommentar
Forskjellen er jo at psp kjører på 480x272, mens ps2 kjører på rundt 1024x800 (right?). Finn en film på samme størrelse, blås den opp til 1024x800 og gå 8,65433 cm fra skjermen. Ser du noe særlig annet enn store pixler?

 

Greit, litt overdrevent var det, men som sagt. Størrelsesforholdene er VIDT forskjellige....

Tror ikke PS2 kjører høyere enn 576i/50 her i Norge. ;)

Det stemmer så oppløsningen er ikke en gang dobbelt så stor. Så blir nok ikke så mye korn.

 

Men når det er sagt så kan vi jo svare på det faktiske spøsmålet som er nei.Det er per dags dato ikke noen muligheter (kjent) til å koble opp PSP til tv. Og hvorfor skulle du egentligt koble den opp. Da forsvinner jo vitsen. Kos deg med PS2 i stua og PSP overalt likevell :thumbup:

Lenke til kommentar

Ja, slik jeg forstod på Expert idag så var det snakk om 2699,- Value Pack. Mens Elkjøp bare sa at de kom til å ligge under, men det skal de vel gjøre.Har bestandig hatt inntrykk av Expert ligger over Elkjøp. Elkøp ville ikke opplyse meg hvor lavt under ,men at de kom til å ligge under liksom???Hemmelighetsfull var de ihvertfall. Men de på Expert sa det kom til å bli en priskrig hva de nå la i det da.

Ja, vil gjrene ha en priskrig :D

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...