Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaja, satte i hvert fall ny rekord under Klopp. Vi har jo aldri kommet til denne runden i FA cupen før.

Men jeg ser enorme problemer i dette laget. 0 innsats, 0 vilje og en haug av elementære feil. Det kommer til å renne på med tap fremover.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar
Snikpellik skrev (Akkurat nå):

Snasent raid, Barkley gjør det der en gang iblant. Rart Fabinho gir opp, og rart hverken Van Dijk eller Gomez støter.

Nei det er ikke rart. Fabinho har gult og setter han inn en takling til så får han garantert rødt.

Lenke til kommentar
Cappo skrev (Akkurat nå):

Nei det er ikke rart. Fabinho har gult og setter han inn en takling til så får han garantert rødt.

Han lar seg løpe fra for lett. Trenger ikke forsøke å takle, bare forstyrre eller lede han ut så en av stopperne kan gå og støte. Når Fabinho ikke gjør jobben setter han stopperne i en vanskelig posisjon, det blir hverken eller. Men kan godt være han bare ble tatt på farta der, bare synes han så ut til å gi opp litt enkelt.

Lenke til kommentar

Leste at Van Dijk og Klopp tok tapet mot Watford med fatning. Ja det ser jeg. De har tydeligvis ikke noe imot å tape.
Hadde jeg vært Liverpool spiller og tapt med Watford så hadde jeg vært fly forbanna. Ikke tatt det med fatning.

Så ja, blitt alt for cocky på oss selv og ser ut til å fullstendig mistet både rytme og glød.

Ser ikke frem til returkampen mot Atletico Madrid. For med det puslegreiene vi har vist fremover de siste kampene så kommer vi til å bli kjørt over, av et defensivt sterkt Atletico Madrid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...