Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

For å snakke om noe annet så sies det at Rafa har £20M + evt. salg av Crouch og Riise (!) til overgangsvinduet. Crouch burde vi jo kunne få £10M for hvertfall, Riise skjønner jeg ikke helt hvorfor vi skal selge, tror ikke vi gjør det heller. Håper og tror Rafa gjør det han kan for at Quaresma kommer til Anfield! Hadde vært fantastisk..

 

Edit: Burde også prioritere en forsvarsspiller. Ny spiss synes jeg ikke vi trenger selv om vi selger Crouch. Babel kan spille der også, så jo i dag blant annet at Babel trakk veldig inn mot midten.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Crouch burde vi jo kunne få £10M for hvertfall,

9657364[/snapback]

Julenissen som skal kjøpe han da eller? Han var overpriset når dere kjøpte han, og han er ihvertfal ikke verdt 120mill kroner nå.

 

Benitez må satse på kvalitet fremover, ikke kvantitet.

9657383[/snapback]

Julenissen må gjerne kjøpe han om han har lyst til det.

 

Og hva legger du i det siste der? Det er jo nettopp det Rafa gjør når han kjøper Torres og selger Crouch. Blir bare enda bedre om han kjøper Quaresma.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Benitez må satse på kvalitet fremover, ikke kvantitet.

9657383[/snapback]

Vet ikke om du har hørt om et par spillere som heter Torres og Babel..?

9657393[/snapback]

 

Så du mener det er nok for Liverpool med de to? Uansett er Torres milevis forran Babel.

 

 

Og hva legger du i det siste der? Det er jo nettopp det Rafa gjør når han kjøper Torres og selger Crouch. Blir bare enda bedre om han kjøper Quaresma.

9657410[/snapback]

 

Hvis Liverpool skal kjempe i PL og CL må de selvsagt ha mer enn én spiss som holder høy standard. Burde få inn et par vinger og for å bedre bredden i laget.

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar
Benitez må satse på kvalitet fremover, ikke kvantitet.

9657383[/snapback]

Vet ikke om du har hørt om et par spillere som heter Torres og Babel..?

9657393[/snapback]

 

 

 

Så du mener det er nok for Liverpool med de to? Uansett er Torres milevis forran Babel.

9657427[/snapback]

Med det mener eg at Benitez nå har ressursene til å kjøpe dyrere kvelitetsspillere.

Lenke til kommentar

Joda, men han har kjøpt litt stallfyll og.

 

 

Yossi Benayoun

West Ham United

£5,000,000

 

Lucas Leiva

Gremio

£8,000,000

 

Sebastian Leto

Lanus

£1,800,000

 

 

 

Hadde kanskje vært bedre og beholdt noen av spillerne som ble solgt og heller kjøpt en skikkelig god spiller til? Lucas og Leto har vel ikke fått mye spilletid, og Benayoun kan ikke akkurat sies at er et knallkjøp. Lucas er vel også midtbanespiller? Der har dere jo flust av gode spillere fra før.

 

Nå er ikke jeg Benitez, men hadde jeg vært han hadde jeg beholdt Garcia, Zenden og kanskje Gonzales. Og heller prøvd å kjøpe inn Quaresma i stedet for de tre ovenfor.

Lenke til kommentar

Det at de er rettet mot fremtiden er jo fint. Men Liverpool trenger vel egentlig spillere som kan gå inn og gjøre jobben NÅ?

 

Arsenal, United og Chelsea kan bruke penger på "fremtiden" fordi de har god nok stall fra før.

 

Synes det er rart å bruke så mye penger på talenter når klubben åpenbart trenger i hvertfal en spiss og en ving av høy klasse til.

Lenke til kommentar
*snip*

9657608[/snapback]

Benayoun er stallfyll, men har gjort sakene overrasket bra til nå. Leto og Lucas ble utelukkende hentet på grunn av enormt talent hos begge, har stor tro på hvertfall Lucas. Man blir ikke årets spiller i Brasil for ingenting.

 

Garcia savner nok de fleste Liverpoolsupportere, men både Zenden og Gonzales gjorde ikke sakene spesielt bra. Speedy kunne kanskje fått en sesong til, men tror rett og slett ikke han passa inn i PL. Zenden var tidenes mest frustrerende spiller vi har hatt tror jeg altså. Hvertfall ikke langt unna.

 

 

Angående Kewell har han vel begynt og trene igjen tror jeg. :hmm: Også en spiller som kan selges om han ikke holder seg skadefri. dessverre. Liker Kewell, men han er aaaltfor mye skada.

 

Sissoko kan vel også diskuteres om vi burde beholde eller ikke. Han er en fantastisk spiller og fighter, men det hjelper så lite når han gang på gang sender avgårde feilpasninger og/eller mister ballen, og gir gavepakker av en annen verden til motstanderne. Jeg vil så gjerne at han skal få orden på akkurat det, men blir som oftest skuffet. :(

Lenke til kommentar
Det at de er rettet mot fremtiden er jo fint. Men Liverpool trenger vel egentlig spillere som kan gå inn og gjøre jobben NÅ?

 

Arsenal, United og Chelsea kan bruke penger på "fremtiden" fordi de har god nok stall fra før.

 

Synes det er rart å bruke så mye penger på talenter når klubben åpenbart trenger i hvertfal en spiss og en ving av høy klasse til.

9657669[/snapback]

Tror du burde ta en titt på stallen til Liverpool, den er ganske bred og burde være bra nok til å henge med helt i toppen. Synes kjøpene er helt ok, de første kampene i år var veldig gode, men det har dessverre gått litt nedover nå av en eller annen grunn. Spillere som gjorde det greit tidligere har fått en liten knekk. (les: Gerrard).

 

Arsenal består jo av bøttevis med unge spillere. Kan du fortelle meg hva de skal foreta seg hvis de får skader på spillere som Fabregas, van Persie, Toure og Adebayor? United er jeg enig med deg i, de har en vanvittig skadeliste nå, men var alikevel aldeles glimrende i andre omgang mot Wigan.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Hadde kanskje vært bedre og beholdt noen av spillerne som ble solgt og heller kjøpt en skikkelig god spiller til? Lucas og Leto har vel ikke fått mye spilletid, og Benayoun kan ikke akkurat sies at er et knallkjøp. Lucas er vel også midtbanespiller? Der har dere jo flust av gode spillere fra før.

 

Nå er ikke jeg Benitez, men hadde jeg vært han hadde jeg beholdt Garcia, Zenden og kanskje Gonzales. Og heller prøvd å kjøpe inn Quaresma i stedet for de tre ovenfor.

9657608[/snapback]

 

Lucas og Leto trenger et par sesonger for å komme inn i rytmen med tanke på at de er unge spillere fra et annet kontinent. Leto tror jeg vi selger etter hvert uansett. Benayoun er bedre enn både Zenden og Gonzalez. Garcia måtte ut for at Torres og Babel skulle inn, og akkurat det brydde jeg meg ikke om.

 

Jeg frykter at det er formkurven til Arbeloa og en skadefri Aurelio som gjør at det går rykter om at Riise skal selges. Selv skjønner jeg ikke helt det. Har aldri hatt spesielt sansen for Aurelio og Riise er minst to hakk over ham på alle punkter. Arbeloa er en spennende og ung spiller som jeg forventer skal spille seg en del bedre. Jeg ser egentlig ikke det store behovet for backer akkurat nå. Finnan må jo erstattes om et par år og da trenger vi en back-up i samme sjanger som Arbeloa, som kan spille på begge sider.

 

Det har ikke løsnet helt hos vingene i år, men det problemet tror jeg ligger sentralt. Jeg føler det har blitt dårligere kommunikasjon mellom forsvaret og den sentrale midtbanen og at Gerrard + makker ikke nødvendigvis har fordelt baller slik som de burde. Gerrard har fortsatt sitt mindre bra spill fra fjorårets sesong og det synes jeg er bekymringsverdig.

 

Det jeg ønsker meg på transfermarkedet er faktisk en ny spiss ettersom jeg ikke helt ser hvem andre enn Torres som kan gjøre oss grisefarlige på topp. Se bare på United som har Rooney, Tevez og Saha - tre spisser av ypperste klasse. Vi har Torres, Kuyt et hakk under og Voronin et hakk under der igjen. I tillegg har United Ronaldo som bøtter inn mål. Der kunne vi kompensert med Quaresma. Hvis vi handler Quaresma, noe som ikke skjer før det snør i Helvete, trenger vi ikke en spiss. Da kan vi begynne å prøve oss med Babel på topp og rotere mellom Pennant, Babel og Quaresma som er tre toppvinger etter min mening.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar

Kunne for eksempel solgt Sissoko og Kewell.

 

Kewell er jo nesten skadet uansett, men vil få en del for han. Tross alt en god spiller.

Sissoko har vel klubben egentlig ikke bruk for, det er flust av sentrale midtbanespillere, Lucas i bakhånd, og det er helt sikkert noen unge talenter også om det skulle bli helt prekært.

 

De to salgene vil helt sikkert frigjøre nok midler til en skikkelig kvalitetsspiller som holder seg skadefri.

 

 

Reservene til Arsenal veit jeg ikke så veldig mye om for å være ærlig.

Men saken er at førstelaget til Arsenal er godt nok til å kjempe om PL titelen, etter min mening. Det er ikke Liverpool sin. Eller kanskje det er treneren det er noe galt med? Rotasjonene må jo ha en negativ effekt, jeg er for rotasjon, men ikke i så stor grad.

Lenke til kommentar

Å få rundt £10M for Crouch er faktisk ganske realistisk, mer realistisk enn å selge ham for mindre. Han har vist at han kan spille bra, men har ikke vært på topp i år og har heller ikke fått mye tillit. Det skremmer nok prisen ned litt, men ikke under £10M tror jeg. Men han er engelsk landslagsspiller og har jo gjort det veldig bra der. Det at han er engelsk presser også prisen opp. Jeg nevner Bent som gikk for jævla £18M i sommer.

 

Angående kjøp så er jeg enig i at vi trenger noen kvalitetsspillere til, spesielt på vingene, og hadde vært fint med en midtstopper til av høy klasse. Selges Crouch burde vi også få en spiss til, gjerne av god kvalitet. Men Torres, Kuyt og Voronin er av god internasjonal kvalitet så vi trenger ingen £20M-spiss. Quaresma eller Alves i neste overgangsvindu hadde virkelig vært en drøm, selv om det blir dyrt så er det verdt det.

 

Kjøpene av Lucas og Leto forsvarer jeg glatt med at det er kjøp for fremtiden. Fremtiden er viktig å sikre og gradvis forbedre! Vil heller ikke si at det gikk ut over førstelaget akkurat nå, med kjøp som Torres og Babel og Voronin gratis, samt Benayoun som back-up og joker. Jeg synes dog ikke vi bør kjøpe så mange spillere de neste overgangsvinduene, heller få som er av klasse. For mange nye spillere inn hvert vindu blir for mye å tilvenne seg til og få tilpasset, det gir ikke suksess. Ting blir liksom aldri helt stabile.

Lenke til kommentar
Hvis vi handler Quaresma, noe som ikke skjer før det snør i Helvete, trenger vi ikke en spiss. Da kan vi begynne å prøve oss med Babel på topp og rotere mellom Pennant, Babel og Quaresma som er tre toppvinger etter min mening.

9657770[/snapback]

Hvorfor er det så usannsynlig at vi kjøper han? Rafa har vært interessert før, og har nesten garantert Quaresma på blokka nå også, i tillegg til at nå får vi mest sannsynlig midlene til og hente ham også, selv om det ikke blir billig tror jeg helt klart det er verdt det.

 

Edit: Helt enig Hewitt. Heller en spiller til £20M (Quaresma?) enn 3 spillere til £20M..

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...