Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregud jeg blir forbanna og oppgitt. Hvorfor scorer dere ikke på noen av sjansene? Hvorfor er dere så rufsete i forsvar og slipper motstanderen så lett til? Hvorfor er hele laget ute av form? Vi eier ikke kampene slik vi pleide å gjøre på Anfield lenger. Vi skaper ikke nok, og vi er ikke gode nok i hverken avslutninger, pasninger eller forsvar.

 

Vi taper poeng i kamp etter kamp. Vi henger etter i Champions League, vi henger etter i Premier League. Vi spiller dårlig og upresist i angrep, og rufsete og usikkert i forsvar. Selv på hjemmebane. Det er for dårlig, det er faktisk elendig.

 

Arsenal, Chelsea, Man Utd - vær så god, PL-tittelen er deres. Vi har ingen sjanse.

 

Likevel elsker jeg dette laget. Eneste forbanna lag i verden.

 

Last-minute: Akkurat når jeg skrev dette så utlignet vår elskede Fernando Torres. Nr. 9 gjør det han skal gjøre. Og jeg jublet og skrek som faen. Men, det har ikke så mye i si i dag. For jeg er fortsatt oppgitt over hvordan vi roter bort noe som skal være en klar seier. Heck, hver eneste jævla hjemmekamp skal være tre poeng. Vi mangler så altfor mye i de avgjørende fasene i begge ender. Og det er synd, for vi er et topplag og skal være et topplag. Men vi gjør for mye tull til å kunne kjempe om ligatittelen i år også.

Lenke til kommentar

Dette er utrolig skuffende, men det var også helt sinnsykt fantastisk deilig når jeg så den headinga fra Torres gå i mål! Men, det er helt forbanna typisk at på en dag der vi har skikkelig bra angrepsspill, spesielt i første omgang, så begynner forsvaret og rote. Jeg savner Agger jeg. Sier ikke at Hyypia har skylda, men savner Agger for det. Det som er gledelig i dag er at vi viser bra angrepsspill og at Rafa virkelig tør og satse offensivt. Synes det var bra at Benayoun kom innpå, han er en fin joker.

 

Edit: Og dommern reddet oss absolutt ikke. Reina blei felt, og i tillegg til at dommern hadde ganske mange tvilsomme avgjørelser til fordel for Spurs og mot oss..

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Reina ble felt. Det er ganske enkelt å se på reprisen. Først er det obstruksjon deretter klipper Tottenham-spilleren ham ned. Slutt å skap dere.

 

Robinson er kanskje Tottenhams dårligste spiller. Et konstant uromoment.

 

Misvisende resultat. Liverpool styrte kampen.

Lenke til kommentar
Reina ble felt. Det er ganske enkelt å se på reprisen. Først er det obstruksjon deretter klipper Tottenham-spilleren ham ned. Slutt å skap dere.

9656808[/snapback]

Get your glasses on, situasjonen er så langt fra frispark som mulig. Gleder meg til å få noen ordentlige videoer på det.

 

Men ja, misvisende resultat var det nok.

 

edit: Får ta diskusjonen videre når vi har mer enn minner å bygge det på. Viser det seg at jeg tar feil skal jeg selvfølgelig beklage for at jeg er så bastant.

Endret av arehei
Lenke til kommentar

White, er enig. Først mente jeg at det var ikke frisprak, men når det ble vist på reprise i bakvinkel av situasjonen da er det solklart frispark.

 

Endring: Jeg vil fortsatt se hendelsen en gang til, for jeg er fortsatt litt i tvil

Endret av Fox
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Reina ble felt. Det er ganske enkelt å se på reprisen. Først er det obstruksjon deretter klipper Tottenham-spilleren ham ned. Slutt å skap dere.

9656808[/snapback]

Get your glasses on, situasjonen er så langt fra frispark som mulig. Gleder meg til å få noen ordentlige videoer på det.

 

Men ja, misvisende resultat var det nok.

9656815[/snapback]

 

Når du har fått analysert situasjonen så må du gjerne fortelle meg hva ellers dommeren skulle gjort når spilleren bretter begge bein rundt Reina sine. Les fotballreglene.

Lenke til kommentar
Må føye meg inn i rekken av de som tviler på frisparket ved Reinas forsvarsjobb.. Det er så nærme annulering av mål som man kommer. Leit at det muligens ble avgjørende og tok fra Tottenham fortjente poeng etter solid jobb.

9656781[/snapback]

Jeg vet ikke om vi så samme kamp, men Liverpool styrte jo strengt tatt kampen fra ende til annen. Tottenham hadde 2 glimrende øyeblikk som de scora på, som selvfølgelig er bra. Atpåtil hadde Liverpool en i stolpen, så at Tottenham ble fratatt "fortjente" poeng er vel å strekke det litt langt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...