Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke kommentert det avsnittet engang jeg. Jeg så på det andre avsnittet som et lite svar til meg også, eller rundt hele diskusjonen rundt dette. Men som den gentlemannen jeg er får jeg beklage meg på en fin måte om det ikke var til meg ;)

 

Jeg siterte en annen bruker en deg og stiller han et direkte spørsmål, hvordan du klarer å misforstå så grovt er jo ganske rart da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Merkverdig at plutselig begynte å vise deg her igjen nå som Roy er borte.

 

så jeg begynte å poste igjen kun etter at Hodgson fikk fyken? Det er feil, jeg begynte å poste etter tapet mot Wolves.

 

Har jobbet rundt 16-18 timers dager det siste halvåret og da blir det ikke mye tid til tidsfordriv her inne.

 

Alright. Det er jo forståelig, men da har du vel ikke hatt mye tid til å se kamper, og kan heller ikke utale deg på samme måte som f.eks Smågal som har det meste av kampene i år.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har ikke kommentert det avsnittet engang jeg. Jeg så på det andre avsnittet som et lite svar til meg også, eller rundt hele diskusjonen rundt dette. Men som den gentlemannen jeg er får jeg beklage meg på en fin måte om det ikke var til meg ;)

 

Jeg siterte en annen bruker en deg og stiller han et direkte spørsmål, hvordan du klarer å misforstå så grovt er jo ganske rart da.

Plis. Hvordan det er mulig å missforstå? Fordi jeg hadde en innlegget rett over der du svarte. Det er ikke usansynlig at du presser inn et svar til meg selv om du siterer en annen heller vet du.

Endret av Smågal
Lenke til kommentar

Merkverdig at plutselig begynte å vise deg her igjen nå som Roy er borte.

 

så jeg begynte å poste igjen kun etter at Hodgson fikk fyken? Det er feil, jeg begynte å poste etter tapet mot Wolves.

 

Har jobbet rundt 16-18 timers dager det siste halvåret og da blir det ikke mye tid til tidsfordriv her inne.

 

Alright. Det er jo forståelig, men da har du vel ikke hatt mye tid til å se kamper, og kan heller ikke utale deg på samme måte som f.eks Smågal som har det meste av kampene i år.

 

jeg har sett alle Liverpools kamper i år. , dog ikke alle direkte. Fint at du trekker slutninger om hva jeg gjør i helgene utifra hvor mye jeg jobber i ukedagene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Legger du så mye i det? Om du er fornøyd med hva spillerne jeg ramsa opp har prestert denne sesongen så tror ikke jeg du har sett særlig mye av sesongen. Og ja, jeg mener det ikke er noe problem å kalle en spiller en jævla fitte når de presterer så innsides ræva som de gjør nå. Torres kan suge kuk for min del for den kjærringa dasser rundt og spiller på j13 nivå. Om du ikke tåler det så burde du faktisk returnere til KF ja. Jeg som supporter har for svarten rett til å kritisere spillere når de ikke lenger orker å kjempe for klubben.

 

kan jo svare på dette også da når du spør om det.

 

Jeg har sett alle Liverpools kamper i år. Torres og Gerrard sitt spill er langt under det som kreves av dem. Det samme går for de andre spillerne du nevner og fler med dem. Blant de få som får godkjent denne sesongen er N`Gog, Lucas og Reina. Det er da tatt i betraktning av hva jeg hadde av forventninger til de forskjellige spillerne før sesongen startet.

 

Det at våre profiler ikke har levert som det burde kreves av de gjør at de fortjener kritikk, men hetsing er noe helt annet. Det er poenget mitt. Du kritiserer spillerne på en måte som vitner om at du tilhører en kultur der hetsing og kritikk er det samme. Noe det ikke er.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Spiller jo ikke bare i helgene, men jeg skjønner hva du mener, og tar hintet. Er enig i det du sier om at Jovanovic, Poulsen og Konchesky burde være først ut. Det sår det ingen tvil spør du meg, men jeg har ingen problemer med at folk kritiserer spillere som faktisk både spiller og oppfører seg som fitter på banen. Både Torres og Johnson har vært helt latterlige i år. Så høydepunktene mot Blackburn i år (ja, så kampen også selvsagt) på HD1, og herregud så søppel forsvaret vårt var mot et redusert Blackburn-lag. Ble oppriktig flau av å se på. Disse gutta tjener en årslønn i uka minst hele gjengen, og hvis de fortjener å bli kalt diverse ubekvemsord så er det faen bare å kjøre på.

Lenke til kommentar

God underholdning, thumbs up.

 

Å være en skinnhellig "verdens beste supporter" på et anonymt nettfora er beyond latterlig for meg. Er vi ikke her for å skrive meningene våre? Om Smågal mener at en majoritet av spillergruppa har spilt som en gjeng fitter har jeg ingen problemer med at han skriver det. Supporterskap måles i lidenskap og lojalitet (ovenfor klubb, ikke spillere) ikke i hva han eller hun mener om Johnson, Gerrard eller Jovanovic.

 

Det er faktisk lov til å kritisere sine egne. Men det ser jo ikke veldig saklig ut å kalle spillere for fitter, det gjør det ikke. Dessuten vil vel jeg si at det er en forskjell på det som skrives i kampens hete og når sporet er kaldt som i denne sammenheng.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det som er litt trist nå er at King Kenny kommer til å få seg en solid skrape i lakken. For å redde dette laget på et halvt år klarer ingen.

 

Ut sesongen er liten vits. Hvorfor vil ikke kongen ta over Liverpool mer permanent når alle mener at han er så tett opp mot Gud som mulig, her menes ikke han kokain rottå. Tør han ikke? Ser han det alle andre ser, at det er en håpløs jobb å rydde opp etter Benitez?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Til det med hetsing. Å hetse en spiller som underpresterer selv om alle premisser er tilstede for at han skal kunne prestere er helt legitimt i mine øyne. Gjør man ikke jobben sin fortjener man å få høre det til en viss grad. Det jeg ikke er noe for er hetsing av talenter og spillere som gjør sitt beste, men ikke kan "cut it". De fortjener en hånd på skuldra på vei ut døra, ikke en fot. Man kan derimot klage på dem, det er selvfølgelig noe helt annet.

 

Hetsen av Roy nå og hetsen av Houllier i sin tid er forøvrig noe jeg aldri håper å se i United. Håper aldri jeg ser dagen da vi roper på ny manager under en Premier League kamp. Jeg driter i manageren, han skal tåle det, det er laget og resultatet som betyr mest.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...