Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Anbefaler denne artikkelen for de som vil vite mer om Dalglish sin manager-stil.

 

fin sak. Men avsnittet under ble bare pinlig:

 

"And as outlined in Pay As You Play, Dalglish did a great job at Blackburn, with his work at Ewood Park all the more impressive for not having spent as much (relatively speaking) as people imagine."

 

Blackburn satte bare overgangsrekorder på rekke og rad over 3 somre for å sikre seg flere av landets beste spillere og vant så Premier League tittelen. Bruken av "kunstige" ressurser har bare blitt toppet av Chelsea og Man City.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Er du virkelig like dum og irriterende enda?

 

du kaller vår kaptein og toppscorer for en fitte. Samtidig drar du inn flere av våre profiler i samme kategori.

 

Da er du enten en ekstremt umoden type eller så er du ikke en Liverpool supporter. Men utifra hvordan du svarer så tyder jo ting på førstnevnte.

Endret av YNWA32
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hahaha, du er seriøst jævla sær, stikk tilbake på kopforum, der glir du rett inn i mengden.

 

hvis det stemmer at Liverpool folk her inne synes det er helt greit å kalle våre spillere for "fitter" så er vel andre forum kanskje et bedre sted å oppholde seg.

 

Personlig mener jeg at en supporter av et lag burde holde seg for god for en slik karikastikk du kommer med av vår kaptein og største profiler.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

du kaller vår kaptein og toppscorer for en fitte. Samtidig drar du inn flere av våre profiler i samme kategori.

 

Å kaste Gerreard på døra ville vært drøyt ja, men de andre som han trekker frem har vi rett og slett ikke bruk for.

 

Det trengs en opprydding, det kan man bare ikke se bort i fra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Legger du så mye i det? Om du er fornøyd med hva spillerne jeg ramsa opp har prestert denne sesongen så tror ikke jeg du har sett særlig mye av sesongen. Og ja, jeg mener det ikke er noe problem å kalle en spiller en jævla fitte når de presterer så innsides ræva som de gjør nå. Torres kan suge kuk for min del for den kjærringa dasser rundt og spiller på j13 nivå. Om du ikke tåler det så burde du faktisk returnere til KF ja. Jeg som supporter har for svarten rett til å kritisere spillere når de ikke lenger orker å kjempe for klubben.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

du kaller vår kaptein og toppscorer for en fitte. Samtidig drar du inn flere av våre profiler i samme kategori.

 

Å kaste Gerreard på døra ville vært drøyt ja, men de andre som han trekker frem har vi rett og slett ikke bruk for.

 

Det trengs en opprydding, det kan man bare ikke se bort i fra.

 

ok, så du mener vi ikke har bruk for Fernando Torres, Joe Cole eller Glen Johnson. Tenker du da at det beste for Liverpool er å selge disse spillerne i et av de kommende overgangsvinduene?

 

Personlig mener jeg det er andre i stallen som burde få en "pink-slip", eller grått papir på norsk. Tenker da først og fremst på spillere som Jovanovic, Poulsen og Konchescky.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Merkverdig at plutselig begynte å vise deg her igjen nå som Roy er borte.

 

så jeg begynte å poste igjen kun etter at Hodgson fikk fyken? Det er feil, jeg begynte å poste etter tapet mot Wolves.

 

Har jobbet rundt 16-18 timers dager det siste halvåret og da blir det ikke mye tid til tidsfordriv her inne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

La nå Kjakan få en ny sjanse på en fin dag som dette og ikke forhåndsdøm.

 

Det er mange spillere som ikke har innfridd på noen måte, man har full rett til å kritisere, samtidig skal man vise en viss respekt som klubben man har i hjertet. Det inkluderer også spillerene. Dette har jeg tatt opp mange ganger spesielt når det stormet rundt Lucas, men må innrømme jeg har sviktet litt selv når det kommer til Paulson.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Personlig mener jeg det er andre i stallen som burde få en "pink-slip", eller grått papir på norsk. Tenker da først og fremst på spillere som Jovanovic, Poulsen og Konchescky.

Hva faen, misforstår du med vilje eller er du bare enda dummere enn før?

 

Jeg drog frem de klassespillerne hos oss som ikke har prestert over tid på veldig lenge, eller gitt opp hele klubben. Ang. Jova,Poulsen og Koncesky så gjør de sitt beste, men er seriøst bare ikke bedre enn hva de har vist oss og vi kan ikke klandre de for det. Stygge bomkjøp, Roy sin feil.

 

Gerrard, Glen, Torres og Cole derimot vet vi alle hva de står for når de gidder. Men når jeg ser de daffe rundt som de har gjort nå i lengre tid er det på sin plass at de får høre det de også. De er ikke fritatt kritikk, ikke engang Gerrard eller Torres.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Stemmer det ja. Nå har ikke akkurat Jova bevist noe når han har fått spilt, selv om det ikke er mye. Jeg hadde en liten feeling på at han kunne bli en grei tilvekst hos oss når jeg så han i starten, men nå har han vært i skyggen så lenge at han er halvveis glemt hos de fleste.

Lenke til kommentar

Personlig mener jeg det er andre i stallen som burde få en "pink-slip", eller grått papir på norsk. Tenker da først og fremst på spillere som Jovanovic, Poulsen og Konchescky.

Hva faen, misforstår du med vilje eller er du bare enda dummere enn før?

 

Jeg drog frem de klassespillerne hos oss som ikke har prestert over tid på veldig lenge, eller gitt opp hele klubben. Ang. Jova,Poulsen og Koncesky så gjør de sitt beste, men er seriøst bare ikke bedre enn hva de har vist oss og vi kan ikke klandre de for det. Stygge bomkjøp, Roy sin feil.

 

Gerrard, Glen, Torres og Cole derimot vet vi alle hva de står for når de gidder. Men når jeg ser de daffe rundt som de har gjort nå i lengre tid er det på sin plass at de får høre det de også. De er ikke fritatt kritikk, ikke engang Gerrard eller Torres.

 

Hva er det jeg har misforstått her mener du?

 

Lawliet skrev:

"Å kaste Gerreard på døra ville vært drøyt ja, men de andre som han trekker frem har vi rett og slett ikke bruk for. Det trengs en opprydding, det kan man bare ikke se bort i fra."

 

Med andre ord siktet Lawliet til Torres, J.Cole, Johnson og skriver "har vi rett og slett ikke bruk for" "det trengs opprydding".

 

Jeg spør da Lawliet om han mener salg av disse er veien å gå. Hva er det jeg misforstår med Lawliet sitt innlegg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fantastisk nyhet å våkne opp til, og jeg merker jeg gleder meg vanvittig til morgendagens kamp med stor tro på en real boost når det gjelder motivasjon! Ingen lette kamper å starte med for King Kenny, men jeg er sikker på at vi får se et liverpool lag med stor motivasjon de neste kampene, og supportere som støtter oppom trenerteamet 100%. Ønsker King Kenny lykke til, og er det en manager jeg vil gi tid til, så er det King Kenny.

 

Et lite spørsmål. Ifølge liverpool.no skal Ian Rush gå inn som assistent, og Phil Thompson inn i teamet også. Vil dette si at Sammy Lee er ute av gamet, eller besitter han fortsatt rollen som assistent trener?

 

Sprett champisen gutter, dette er en stor dag for alle fans av Liverpool, og god engelsk fotball!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...