Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjapp rydding er gjennomført.

 

Advarer dere, de som kommer med personangrep framover nå i noen av disse trådene, kommer med unødvendig provosering og annet, vil få seg fri til kampen er ferdigspillt, og minimum 24 timer.

 

 

Og jeg har ca. 137 gule og 59 røde kort klare :)

Lenke til kommentar
Kjapp rydding er gjennomført.

 

Advarer dere, de som kommer med personangrep framover nå i noen av disse trådene, kommer med unødvendig provosering og annet, vil få seg fri til kampen er ferdigspillt, og minimum 24 timer.

 

 

Og jeg har ca. 137 gule og 59 røde kort klare :)

Det går nok bra.

Lenke til kommentar

Insua har minst like gode innlegg, mer fart. Mangler vell frisparkfoten til Aurelio.

Vil forøvrig minne på at de gangene Real fikk slått inn mot oss var Aurelio aldri der han skulle.

 

Håper Insua kan overaske United, regner med de forventer Aurelio.

 

Er redd Masche kan være for tent, da tenker jeg ikke bare på kampen i fjor, vi så det også mot Real.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Aurelio har bedre passning og innleggsfot en Insua. Sikkert like flinke defansiv ogsåå. Insua er muligens hakke vassere offansivt.

Jeg tror Aurelio ville gjort det bedre en Insua mot united. (all of this is imo)

 

Masche bitcher way for mye, og er meget tent,der er vi enige.

Men trenger hans defansive rolle mot united.

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar

Jeg er faktisk veldig for Insua i morgen jeg også! Han mangler litt rutine som Aurelio har, men tror han klarer seg minst like bra. Tror dog både Aurelio og Masche blir å finne på banen. Tipper vi kjører relativt likt som mot Real, bare med Riera inn muligens. Egentlig litt for at Babel skal spille også jeg da men. Riera har vært såpass stabil og god i år at han nok får starte, så får Babel være jokern.

Lenke til kommentar

Tror vi får se et ganske likt lag som startet mot Real Madrid, men med Riera fra start istedenfor Babel.

 

Reina

Arbeloa - Carragher - Skrtel - Aurelio

Kuyt - Mascherano - Alonso - Riera

Gerrard

Torres

 

Hvis Benayoun er skadefri, er han også selvsagt høyaktuell fra start, men tipper han starter som innbytter. Ellers vet man aldri med Benitez, så forundrer meg for så vidt ikke om Lucas er i startoppstillingen på bekostning av Alonso. Dossena kan jeg imidlertid ikke forestille meg starter denne kampen.

Lenke til kommentar

We be comming, we be comming, we be comming down the road, when you hear the noice of the Bill SHANKLY boys, we be comming down the road!

 

En fest dag for fotballelskere, trist at jeg ligger og sover etter nattskift, men skal sette på auto vekking på TV. Håper jeg orker å få med meg noe.

Blir litt prestisje i det å gå på jobb, vi er 2 Liverpool og 2 United på skiftet :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...