Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Dette er en sinnsyk nøkkelkamp. Mose vi United idag så kan vi faktisk gi dem en knekk og klatre inn forspranget.. Taper vi er ALT kjørt. Huff.

 

Gi United en knekk :rofl:

 

Tror nok du tenker på Liverpool, sist gang noen ga United en knekk i PL så var det borte mot Arsenal og vi har ikke tapt en kamp etter det, så jeg tror ikke du helt har fått med deg hvordan United takler nederlag ;)

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er akkurat denne hovne "vi er umulig å slå" innstillingen jeg håper senker dere så sinnsykt idag.

 

Lykke til med kampen.

 

Hovne, er jo pokker meg fakta er jo bare å ta en titt på tabellen fra 8. november til nå. Du snakker om at United skal få en knekk etter et nederlag og gå på tryne sånn at liverpool kanskje klarer å komme inn i gullkampen igjen, hvis United gjør som de pleier å gjøre etter de går på et tap så skal jeg overleve å tape 3 poeng til "verdens beste lag".

 

Etter 8.11:

 

image2wdv.jpg

 

Før runden i dag:

 

image4upo.jpg

 

Så hvis du kan forklare meg hvilket lag som takler nederlag eller press best så er det bare å kjøre på!

 

Edit:

 

United har 44 poeng på 16 kamper noe som gir ca. 2.75 poeng i snitt per kamp, Liverpool har 30 poeng på 17 kamper 1,17 poeng per kamp...

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Hvordan vi er hovne i forhold til "verdens beste supportere" er for meg et mysterium.

 

Nå har jeg aldri gått innpå det temaet.

 

Denne diskusjonen er noe du jakter fordi det er den første du kan vinner på internett før du jogger ut og kjøper deg cola og feirer med. "vi leder PL, du kan ikke si noe mer" ja whatever.

 

Jeg påpeker bare at dere vittig nok mener en Liverpool seier idag er totalt umulig, og jeg håper det er akkurat denne innstillingen som senker dere.

Lenke til kommentar
Jeg påpeker bare at dere vittig nok mener en Liverpool seier idag er totalt umulig, og jeg håper det er akkurat denne innstillingen som senker dere.

 

 

Som sagt. Nok en gang: Da var snakk om mosing. Knusing.

 

Dessuten tviler eg sterkt på at supporternes holdning påvirker spillet i særlig grad.

Lenke til kommentar

Du kan jo finne et innlegg hvor jeg skriver at Liverpool seier er umulig i dag, men hvis du virkelig tror at jeg sitter her og er nervøs for at Liverpool skal kjøre over oss, så er jeg ikke det.

 

Men jeg er rimelig sikker på seier i dag ja, jeg tror spillerne har noe å "hevne" fra den begredlige forstillingen de viste når vi tapte på Anfield før i år.

Lenke til kommentar
Jeg påpeker bare at dere vittig nok mener en Liverpool seier idag er totalt umulig, og jeg håper det er akkurat denne innstillingen som senker dere.

 

 

Som sagt. Nok en gang: Da var snakk om mosing. Knusing.

 

Dessuten tviler eg sterkt på at supporternes holdning påvirker spillet i særlig grad.

 

Vell, mosing da.

 

Jeg kommer med en kommentar som er en blanding av spøk og drøm, ettersom mosing av United ikke er særlig sannsynlig. Så kommer det 9 shitkids inn og skal kverulere på dette istedefor å skrive "hehe, ja vi får nå se hvem som vinner idag"

 

Nye provokasjonsforsøk i hvert innlegg med kommentarer som "verdensbeste supportere hehe".

Lenke til kommentar
Jeg påpeker bare at dere vittig nok mener en Liverpool seier idag er totalt umulig, og jeg håper det er akkurat denne innstillingen som senker dere.

 

 

Som sagt. Nok en gang: Da var snakk om mosing. Knusing.

 

Dessuten tviler eg sterkt på at supporternes holdning påvirker spillet i særlig grad.

 

Vell, mosing da.

 

Jeg kommer med en kommentar som er en blanding av spøk og drøm, ettersom mosing av United ikke er særlig sannsynlig. Så kommer det 9 shitkids inn og skal kverulere på dette istedefor å skrive "hehe, ja vi får nå se hvem som vinner idag"

 

Nye provokasjonsforsøk i hvert innlegg med kommentarer som "verdensbeste supportere hehe".

Og du prater deg bort fra mosing til direkte personangrep. Bravo!

Endret av RePaC
Lenke til kommentar
Så kommer det 9 shitkids inn og skal kverulere på dette istedefor å skrive "hehe, ja vi får nå se hvem som vinner idag"

 

Skriver du det så må du også regne med at vi kommenterer det.

 

Og verdens beste lag/supporter kommentarene våre, ganske sikker på at vi ikke har tatt det rett ut av løse lufta det, er ikke vi som slenger rundt seg med de kommentarene hele tiden...

Lenke til kommentar
Og du prater deg bort fra mosing til direkte personangrep. Bravo!

 

Er vell ikke personangrep når jeg klassifiserer dere som en gruppe supportere.

 

 

Du kalte meg en "shitkid". Men andre får vurdere det.

 

Vi får heller glede oss /grue oss til kampen og la det være der :)

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...