Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jojo,men likevell.

Jeg håper at Ronaldo blir solgt til RBK

Jeg håper at FIFA trekker fra Tottenham to mål sist helg pga fjusk.

Kveruler i vei, mener nå at det er på tide at Rafa bruker unggutta litt mer. Hvertfall nå som vi vel mer eller mindre er videre fra gruppespiller, samt at de andre backalternativene ikke er all verdens...

Lenke til kommentar

Godt poeng. Men likevel vil jeg si at å møte Real Madrid, Man Utd, Chelsea, Arsenal, Barcelona osv er en smule værre en 2.plass vinnerene. Liverpools ambisjoner er nok å vinne både PL og CL, så tror Benitez kommer til å stille toppa til kampen etterpå.

 

Mitt stalltips: A. Madrid vinner 2-1!!!

 

Storkers: ? Hva lurer du på :) ?

Lenke til kommentar

Liverpool kan ikke møte engelsk motstand i 8\dels-finalen-

 

Real Madrid blir en lonshot. A.Madrid avtar poeng mot the french eller PSV uannsett gjetter jeg.

 

Selfølgelig er ambisjonene å vinne PL og Cl, men vi kan akkurat NÅ fokusere mer på kampene i PL.

 

Tror Benitez stiller med et sterkt lag,men ikke det beste.

Lenke til kommentar

Ahh, lag fra samme nasjon kan ikke møtes før i semifinalen?

 

Tror nok Benitez tenker som meg jeg. Innerst inne veit han nok at Pool's største sjanse til å vinne noe i år, er cupene. PL er selvsagt et mål, men jeg tror nok Hr. Rafa vet at fansen krever edelt metal, så frykten for å møte siste del av sesongen uten å ha en dritt å spille for, blir for stor til å gamble med CL. Tror nok heller dere for se Insua eller hva han heter og resten av unggutta deres i LC og FA cupen. Mot AM blir det toppa lag, trust me.

 

Storkers. 1.plassene møter 2.plassene og omvendt (ofcource)

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...