Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og der forsvant alt som heter Europa spill. Blir en rolig sesong på Liverpool neste år med ligaen som eneste satsningspunkt.

Hadde ikke hjulpet om vi hadde kjøpt 4 stoppere, garantert vært skada hele gjengen. 

Liverpool spiller ræva, enkelt og greit. Finnes ikke lenger noen unnskyldning. De er rett og slett bare usedvanlig dårlig.

Ikke bare 1 eller 2 spillere. Nei samtlige 11. Kollektiv svikt rett og slett. 

Lenke til kommentar

Ja, hovedproblemet vært er fortsatt at vi suger balle men det er så jævlig frustrerende når alt skal gå imot oss samtidig. Skadene hoper seg opp og dommere/VAR klarer ikke å være konsekvente for fem flate øre. Jeg tror jeg avslutter der for jeg har ikke så mye annet å si om jeg skal prøve å forholde meg litt saklig.

Lenke til kommentar
KANE2009 skrev (1 time siden):

Ja, hovedproblemet vært er fortsatt at vi suger balle men det er så jævlig frustrerende når alt skal gå imot oss samtidig. Skadene hoper seg opp og dommere/VAR klarer ikke å være konsekvente for fem flate øre. Jeg tror jeg avslutter der for jeg har ikke så mye annet å si om jeg skal prøve å forholde meg litt saklig.

Vel, alt dette er jo ting som skjer med alle lag. Forskjellen er at de tilsynelatende klarer å komme tilbake fra slumpende form. Liverpool pr. idag ser bare ut til å værende der nede i hengemyra.

Og det ser ikke så veldig lyst ut fremover heller skal jeg være ærlig. Alt for mange hjemmekamper som kommer til å ende i tap.

Fra å ikke ha tapt hjemme på 68 kamper ble det vel, til å ikke ha vunnet hjemme i 2021 vel? Tydeligvis en gigantisk mental blokk her nå.

Ikke så rart Everton vinner heller, er tross alt 20 år siden de har vunnet på Anfield. Og vi vet jo alle at slikt en eller annen gang er nødt til å ryke. 

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...