Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så jævlig fortjent. Merker jeg ble skikkelig skuffa idag over all drøyingen, ståing foran ball etc. fra Spurs i denne kampen. Har alltid sett på de som et relativt fair play team.

Edit: dommeren kunne med fordel ha delt ut flere kort også, kanskje satt lista høyere fra begynnelsen av.

Endret av KANE2009
Lenke til kommentar

Så jævlig fortjent. Merker jeg ble skikkelig skuffa idag over all drøyingen, ståing foran ball etc. fra Spurs i denne kampen. Har alltid sett på de som et relativt fair play team.

Edit: dommeren kunne med fordel ha delt ut flere kort også, kanskje satt lista høyere fra begynnelsen av.

Hvordan var de ikke fair play? De møter et bedre lag på bortebane og gjennomfører en grei kamp der målet åpenbart er å få innlegg inn i boks de kan slå unna og så få kontringer.

 

Mener du at Liverpool aldri står foran ballen når de får frispark imot eller drøyer tid, eller?

Lenke til kommentar

Hvordan var de ikke fair play? De møter et bedre lag på bortebane og gjennomfører en grei kamp der målet åpenbart er å få innlegg inn i boks de kan slå unna og så få kontringer.

 

Mener du at Liverpool aldri står foran ballen når de får frispark imot eller drøyer tid, eller?

Ikke i nærheten av den idiotien Son og Kane drev på med og aldri etter 2 minutter. Det var et helt nytt nivå som jeg håper jeg aldri får se i PL igjen. Skam for sporten. Må jeg virkelig forklare hva som ikke er fair play med å stå foran ballen og hindre kontringer, drøye tiden etter 2 minutter og prøve å snakke på andre rødt kort?

Endret av KANE2009
Lenke til kommentar

Heilt normal oppførsel av spurs. Ikkje sur på dei for å prøve å blokke og drøye tid. Det eg vil til livs er kulturen som har fått lov til å slå rot i fotballen rundt dette. Dette gjelder alle lag, dog dei er nok verre i sør europa. Få dommaren til å slå blodhardt ned på det. Eller få inn effektiv speletid (dog då er eg redd for reklamepauser midt i kampane).

Lenke til kommentar

Man ser stadig spillere stå foran ball for å blokkere raske frispark, og ja det er irriterende. Men det Spurs holdt på med da de ledet var bare latterlig. Skjedde ved hvert eneste frispark, og ble gjerne stående lenge etter mulighet for raskt frispark var over. Var også i overkant glad i å bruke veldig lang på hver dødball, som er spesielt kjedelig for kampen når det starter etter to minutter. Men pytt pytt, ble uansett en veldig underholdende kamp, og spesielt etter utlikningen kom.

 

Bunnsolid kamp, og spesielt deilig når det snur og er en fult fortjent seier. Ikke lenge til City-kamp nå.

Endret av knipsolini
Lenke til kommentar

Ikke i nærheten av den idiotien Son og Kane drev på med og aldri etter 2 minutter. Det var et helt nytt nivå som jeg håper jeg aldri får se i PL igjen. Skam for sporten. Må jeg virkelig forklare hva som ikke er fair play med å stå foran ballen og hindre kontringer, drøye tiden etter 2 minutter og prøve å snakke på andre rødt kort?

På tide å ta av seg supporterbrillene. Alle gjør dette. Inkludert Liverpool.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så Aurier/Mané situasjonen nå, er ikke det Aurier som har ballen, skal til å klarere den, så kommer Mané og hindrer ham? Spør av pur fotballglede interesse fordi det er mange som mener det er «skandale» å dømme straffe. Heller mot straffe selv siden Mané tross alt kom seg «foran».

Den er soft ja. Men han "sparker" jo ned Mane bakfra så vanskelig å si no mer enn det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...