Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har faktisk troen på at Brewster kan utrette gode ting med nesten toppet lag rundt seg.

Ikke at motstanden til nå har vært all verden, men det handler om å gripe sjansen.

Så får vi se hva han kan få til mot tøffere motstand på USA-delen av preseason.

Lenke til kommentar

Lallana skadet igjen foran Dortmund-kampen. På tide å sende han til limfabrikken, kan ikke fortsette slik.

Selv om de klarer å lime han sammen, selv om dette ikke var en alvorlig skade, så tviler jeg på at han kommer seg opp på nivået han en gang var for oss.

 

Det er så mange unge og spennende spillere i Liverpool at Lallana overhodet ikke bør gå foran.

 

Jeg så kampen i natt. Og jeg merket meg noen ting.

1) Clyne har ingen fremtid i Liverpool. At en rutinert spiller som han gjør flere feil enn en pur ung venstreback er for meg uforståelig.

 

2) Mignolet er og blir ræva med ball.

 

3) Larouci er en veldig spennende venstreback.

 

4) Mye bra potensiale blant ungguttene.

 

5) Med en del spilletid kan Brewster få en god sesong om han fortsetter slik.

Å kunne spille med et toppet lag ellers rundt seg tror jeg kan gjøre mye.

Potensialet hans er det ihvertfall liten tvil om.

Lenke til kommentar

Forøvrig er den en oppstilling jeg syns de burde begynne å terpe på, som mest sannsynligvis må spille mot City i Community Shield.

 

Alisson - Alexander-Arnold, Gomez/Matip, Van Dijk, Robertson - Chamberlain/Wijnaldum, Fabinho, Henderson - Origi, Brewster, Wilson/Kent.

 

Nå er jeg litt usikker på om Firmino og Alisson er tilbake slik at de kan spille den kampen. Men tror ihvertfall Alisson vil være klar.

Blir Firmino det også så kan en selvsagt bytte Wilson/Kent ut fra trioen på topp.

Lenke til kommentar

Må dommeren begynne å gi ut litt mer kort her. Treningskamp for faen.

 

Fy faen! Hva i svarte helvete er det han Sevilla spilleren tenker? Han burde faen meg utestenges av UEFA selv om de ikke har noe med dette å gjøre.

Det er jo en helt bevisst handling at han bare sparker han rett ned.

 

Jævlig tragisk, for Larouci har vært strålende så langt.

Lenke til kommentar

Amatørmessig å beholde Clyne og Lallana når man vet hvor kjeksete de er. Sturridge borte i det minste. Redd Klopp fløser vekk sesongen ved å ikke handle å heller stole på kidza.

 

Det er jeg ikke redd for. Er med redd for at han kommer til å spille Lallana og Clyne i stedet for å stole på kidsa. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...