Gå til innhold

Liverpool F.C - Arne's Slot Machine

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser at mange aviser er sammstemte om at Klopp vil elske Milner. Han løper mye ja, mye av grunnen til det er fordi han ofte ligger feil plassert i utgangspunktet, tar mange unødvenig løp.

Pasingskvaliteten hans er ræva. 

Mener at det er lenge siden jeg har sett en dårligere midtbanespiller i PL. Hver gang jeg ser navnet hans i startopstillingen kjenner jeg at blodet bobler!  :realmad:

Fordi han er Engelsk og garderobekonge så skal han lizzom være selvskreven i første 11ern.

Skrevet (endret)

Du er nok ikke Liverpool supporter nei. Da hadde du sett hvor mye han løper i mellom og hvor dårlig han er både offensivt og deffansivt.

Han slår vekk halvparten av oppspillene han får, mange ganger helt upresset, eller bruker han så lang tid at han blir taklet før han får sendt ballen videre.

Tørr påstå at han står for over 50% av balltap på midtbanen alene, så langt.

Enda sykere er det at han startet for England i kvalikken! Greit nok at Milner er en type mange vil like, men ferdighetene hans er langt under det som kan forventes av en Liverpool spiller.

Endret av SpongeFrog
Skrevet

Men du må huske på det var under Rodgers ledelse, selv om det ikke unnskylder den ræva pasningskvaliteten han har prestert å levert. Tror han vil vise seg mye bedre under Klopp, en manager som har en plan med det han gjør, forhåpentligvis ikke mer hodeløs pressing uten end-product.

Skrevet

Milner er konge? Hva har de avisene sniffa? Henderson er en spiller Klopp vil elske.

Henderson er faktisk god. Løper mye, godt overblikk, bra pasninger og ikke minst kaptein. En rolle jeg syns han har vokst inn i.

Med Henderson på banen så er Liverpool som et helt annet lag.

• Liker 1
Gjest Slettet-w7DZlO15
Skrevet

Hvilken tulling er det som endrer trådtittel hele tiden?

Skrevet

Hvilken tulling er det som endrer trådtittel hele tiden?

AllFather (siden han har første innlegg). Eventuelt en moderator (lite trolig).

Skrevet

Milner er konge? Hva har de avisene sniffa? Henderson er en spiller Klopp vil elske.

Henderson er faktisk god. Løper mye, godt overblikk, bra pasninger og ikke minst kaptein. En rolle jeg syns han har vokst inn i.

Med Henderson på banen så er Liverpool som et helt annet lag.

Spot on!

Hendo er en av ligaens beste midtbanespillere!

Skrevet

Klopp ønsker vel at spillerene hans skal løpe litt gjennom kampene etter det jeg har forstått.

Såg en statistikk idag over hvem som har sprunget lengst i PL i høst, og i løpet av de 8 kampene er det Milner som har sprunget lengst i PL. 99,90 km på 8 kamper. Det er mellom 12 og 13 km pr kamp. Den nærmeste var en fra Portsmouth, Andrew Surman som var ca 4 km bak.

På same internettsiden står det at Klopp forventer at laget skal til sammen springe 120 km pr kamp, ca 12 km pr spiller i gjennomsnitt. Når Milner er den som gjør det regelmessig, og Lallana og Coutinho har gjort det en kamp hver, betyr det at det er virkelig mange som må få rævva i gir, ta seg sammen og virkelig begynne å gjøre jobben sin, hvis Klopp sine skal oppnå 120km samlet.

Men det er jo ikke bare å springe i vei, de må jo selvfølgelig gjøre litt mer enn det. Men desto mer de springe, desto verre blir det for motstander. Blir nok kondistrening på enkelte spillere fremover.

Hadde Henderson vært skadefri, hadde nok han og vært høyt på den lista.

Skrevet

Ser at mange aviser er sammstemte om at Klopp vil elske Milner. Han løper mye ja, mye av grunnen til det er fordi han ofte ligger feil plassert i utgangspunktet, tar mange unødvenig løp.

Pasingskvaliteten hans er ræva. 

Mener at det er lenge siden jeg har sett en dårligere midtbanespiller i PL. Hver gang jeg ser navnet hans i startopstillingen kjenner jeg at blodet bobler!  :realmad:

Fordi han er Engelsk og garderobekonge så skal han lizzom være selvskreven i første 11ern.

Lucas... Han bør ikke spille fast fordi han ikke er god nok i rollen sin. Da tar jeg mye, mye heller en Milner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...