kloffsk Skrevet 6. mars 2014 Skrevet 6. mars 2014 (endret) Fordelen med å spille på England er at man kan reise hjem etter tre kamper i Brasil. Endret 6. mars 2014 av kloffsk 1
Jotun Skrevet 6. mars 2014 Skrevet 6. mars 2014 Ikke uventet at lille barnet vårt ble MOTM mot Danmark. Januzaj who? Ikke samNt??? Januzaj fikk ikke spille f England en gang! !!!!
indahla Skrevet 6. mars 2014 Skrevet 6. mars 2014 Ikke uventet at lille barnet vårt ble MOTM mot Danmark. Januzaj who? Ikke samNt??? Januzaj fikk ikke spille f England en gang! !!!!Stakkar.. 2
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 6. mars 2014 Skrevet 6. mars 2014 Banner til kampen mot United neste helg. Helt genial! 8
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 6. mars 2014 Skrevet 6. mars 2014 Hehe, janei, du må jo sikkert gå drittlei av alle disse Moyse-burnsa nå, tenker jeg meg... 1
edge Skrevet 6. mars 2014 Skrevet 6. mars 2014 Banner til kampen mot United neste helg. Helt genial! Haha
oOF Skrevet 6. mars 2014 Skrevet 6. mars 2014 Ikke uventet at lille barnet vårt ble MOTM mot Danmark. Januzaj who? Ikke samNt??? Januzaj fikk ikke spille f England en gang! !!!! Har Januzaj valgt landslag nå da?
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 6. mars 2014 Skrevet 6. mars 2014 Noen som vet hvem som skal dømme kampen mot United? Blir det Howard Webb, hopper jeg ut av vinduet med engang og tar kveld.
Pernicious Weed Skrevet 6. mars 2014 Skrevet 6. mars 2014 Noen som vet hvem som skal dømme kampen mot United? Blir det Howard Webb, hopper jeg ut av vinduet med engang og tar kveld. Ikke satt opp enda. Får satse på at det blir Webb, og ikke Atkinson eller noe sånt tull..
edge Skrevet 6. mars 2014 Skrevet 6. mars 2014 Noen som vet hvem som skal dømme kampen mot United? Blir det Howard Webb, hopper jeg ut av vinduet med engang og tar kveld. Ikke satt opp enda. Får satse på at det blir Webb, og ikke Atkinson eller noe sånt tull.. Nei ærlig talt. Om vi ikke skal få en nøytral dommer, så må vi i hvert fall ha en som ikke er redd for lyden i fløyta..
Colin. Skrevet 6. mars 2014 Skrevet 6. mars 2014 Webb er en av de dårligste dommerne, Phil Dowd er bedre enn han... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå