Gå til innhold

Liverpool F.C - Arne's Slot Machine

AllFather

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stoke spilte ikke mot Liverpool? Eller er kommentaren bare dårlig skrevet ? :ap

Okei? Hvilket lag spilte dere mot rett før landslagspausen?

Stoke spiller jo ikke fotball. Judokamp var det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat nå hadde jeg sagt ja takk til å plassere en kjegle inni straffeområdet til motstanderen. Ved å bombardere den med innlegg ville den garantert gitt flere mål pr "avslutning" enn Suarez & co

• Liker 1
Skrevet

Til tross for delvis nye eiere, har de egentlig stort sett skuffet meg hvert overgangsvidu. Har heller ikke store forhåpninger før januar, og mtp. at Huntelaar vil gå på billigsalg så er vi nok neppe de eneste som vil ha signaturen hans og jeg ser ikke for meg at han ønsker å komme til Anfield om det står større klubber i veien for oss.

Skrevet

Hei

Vurderer å reise bortover og sjå kamp. Har vore nokre gongar før på pakketur.

Dette blir ofte "dyre" turar. Har nokon erfaring med å skaffe billettar sjølve(ringe bort/kjøpe på nett med fancard)? Er annonsene på finn.no å stole på?

Skrevet

Kan bli artig med kamp i dag, selv om jeg tror vi kommer til å tape (tipper 1-2).

Alt for sjukt at JOE COLE (!!) har en fortjeneste på 110.000 britiske pund. Få han ut.

Blir nok vanskelig med den lønna.

Skrevet

Uansett uakseptabel med tanke på hans plass i laget og hans synkende form (kanskje til tross for liten tillit). Uansett vil det gi oss store muligheter på merkedet om vi blir kvitt Cole og Downing i løpet av jan.

Har troen i kveld hvis Suarez og Stevie starter. Vi tar dette!

Skrevet

Alt for sjukt at JOE COLE (!!) har en fortjeneste på 110.000 britiske pund. Få han ut.

Synes og det sier litt om klubbens situasjon når vår nr. 10 er Joe Cole og nr. 9 er en utlånt Andy Carroll. :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...