Gå til innhold

Liverpool F.C - Arne's Slot Machine

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet
SLutt å whine på dommeren, de leder 4-2... Er mer irritert på Totenham. Jeg ser ikke kampen, men kan tenke meg at de ga opp kampen etter 1 omgang(?)

De hadde holdt det hadde det ikke vært for dommeren.

Noen som er bitre?

den der var faen ikke inne
Jo, den var nok det, vennen.
Skrevet

Har meget vanskelig for å se hvordan dette United-laget skal klare å rote bort 6 poeng de siste kampene. De kan miste poeng mot Arsenal (selv om jeg tviler på det), men klarer ikke å se hvilke andre lag som kan stjele poeng fra de. Nei, løpet er nok kjørt.

Skrevet
Slutt å whine på dommeren? Dommeren ødelegger hele grunnlaget som Tottenham kjempet seg til i 1.omg ved en helt håpløs avgjørelse. Hvordan Tottenham hadde gjort det uten denne mot seg, kan vi jo ikke vite, men at de ville raknet like mye som de har gjort nå tviler jeg sterkt på. Uansett, vi ser det nok en gang, United får dommeren på sin side. Mon tro hvor mye han kostet idag da.

*host* Masche dive *host* Lucas hands *host*

Skrevet

1. Ingen dive.

2. Ikke viljehands (Hvertfall det kommentatoren sa, har ikke studert "handsen" selv).

Skrevet

1. Ingen dive.

2. Ikke viljehands (Hvertfall det kommentatoren sa, har ikke studert "handsen" selv).

1. Gomes borti mann ergo straffe

See what I did?

Skrevet

Så om jeg er borti deg og du detter så er det straffe. Du burde bare holde kjeft, for det virker åpenbart at du ikke vet hva du snakker om.

Skrevet (endret)

1. Ingen dive.

Hva er viljehands?

Dommeren på vår side? Bullshit, hva så om Gomes er borti ballen? Han tar Carrick. 50/50. Å Carrick var btw først på ballen.

Uansett vi knuser Tottenham, at du prøver å gi dommeren æren for det? Vel sier vel hvor smålig og lite objektiv man kan bli :)

Endret av Hyrlen
Skrevet
Så om jeg er borti deg og du detter så er det straffe. Du burde bare holde kjeft, for det virker åpenbart at du ikke vet hva du snakker om.

Når du er keeper og tar henda dine forran beina og løpebanen min i sekstenmeteren, så ja?

Skrevet

See what I did?

Han var først på ballen... Kan du reglene?

Så du sier at vis jeg er borti ballen først, så kan jeg angripe beina til spilleren? Skal huskes :thumbup:

Skrevet

Når du er keeper og tar henda dine forran beina og løpebanen min i sekstenmeteren, så ja?

Herregud. Carrick toucher ballen så vidt og Gomes går bare på den og "fister" den vekk, mens Carrick springer i armene på ham. Det er ikke straffespark, og det er noe alle som ser fotball, samt har spilt burde eller skal vite.

Skrevet (endret)

See what I did?

Han var først på ballen... Kan du reglene?

Som jeg har nevnt tidligere, det er frispark dersom taklingen er "voldsom", uansett hvor mye man treffer ballen først.

Så er spørsmålet om taklingen er voldsom eller ei.

Endret av Alastor
Skrevet

Herregud. Carrick toucher ballen så vidt og Gomes går bare på den og "fister" den vekk, mens Carrick springer i armene på ham. Det er ikke straffespark, og det er noe alle som ser fotball, samt har spilt burde eller skal vite.

Han tar da også Carrick, å fratar dermed Carrick evnen til og innhente ballen. Men ja det er nok ikke straffe, men med tanke for hva vi ble snytt for mot Everton så går det opp i opp :)

Skrevet
Hva er viljehands?

Dommeren på vår side? Bullshit, hva så om Gomes er borti ballen? Han tar Carrick. 50/50. Å Carrick var btw først på ballen.

Uansett vi knuser Tottenham, at du prøver å gi dommeren æren for det? Vel sier vel hvor smålig og lite objektiv man kan bli :)

Aktiv arm på unormalt sted vil jeg si er viljehands. Hvis Lucas holder armene rett ned (eller på ryggen) og får ballen skutt opp i en arm eller hånd, da er det ikke viljehands.

Soleklar straffe, at du prøver å motsi dette er smålig og lite objektivt.

Ja, dere knuser Tottenham etter en hjelpende hånd fra dommeren(nok en gang)... Måtte få dere igang, som så mange ganger før. Uten straffen, så kunne utfallet vært helt annerledes.

Skrevet
Han tar da også Carrick, å fratar dermed Carrick evnen til og innhente ballen. Men ja det er nok ikke straffe, men med tanke for hva vi ble snytt for mot Everton så går det opp i opp :)

Carrick hadde nok aldri nådd den ballen, vet det jo ikke sikkert, men det var mange Tottenham spillere rundt ham og de hadde nok fått klarert unna.

Dere skulle klart hadde straffe mot Everton, men synd at det skal gå "opp i opp" på denne måten. For vår del :p

Skrevet (endret)
Som jeg har nevnt tidligere, det er frispark dersom taklingen er "voldsom", uansett hvor mye man treffer ballen først.

Så er spørsmålet om taklingen er voldsom eller ei.

Taklingen var da langt fra voldsom, og har ingen betydning i denne situasjonen, ergo, skulle aldri vært straffe siden Gomes var først på ballen.

Endret av Punky

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...