Gå til innhold

TES: Tror dere Oblivion lever opp til hypen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dere som skal ha spillet på pc, dere kan garantert vente dere en remake av Morrowind som mod for Oblivion. Garantert. Blir sikkert en full Tamriel rebuild også.

Synd jeg som ikke har råd til pc og må ta til takke med 360-versjon uten user-made mods. :no::cry:

En remake av Morrowind? Det er... STORT... Tror du virkelig det?

Lenke til kommentar
hvorfor det, bruk 3500.- på nytt hovedkort, prossesor og ram, så har du mye mer karft, en de du får ut av en 360 for samme prisen,

Hæ? tror du du får en bedre pc for 3500kr en vist man kjøper xbox 360?

De dyreste grafikkortene koster det dobbelte av EN 360.

Man må ikke ha de dyreste, vet du. ;) Jeg opgraderte PC'en min i mai, da kjøpte jeg blant annet MSI K8N Neo4-F, AMD Athlon 64 3000+ og GeForce 6600GT. Disse tre kostet tilsammen 3600, og vil med dagens pris sikkert ikke koste mer enn 3500. Og med tanke på alt du får igjen for det (som f. eks. en hel HAUG med støre og mindre mods), så er det vel verdt det.

 

Og nevnte jeg at du også kan spille alle de andre nyeste spillene uten problemer?

Endret av MiSP
Lenke til kommentar
hvorfor det, bruk 3500.- på nytt hovedkort, prossesor og ram, så har du mye mer karft, en de du får ut av en 360 for samme prisen,

Hæ? tror du du får en bedre pc for 3500kr en vist man kjøper xbox 360?

De dyreste grafikkortene koster det dobbelte av EN 360.

3d kort er overvudert,

 

CPU, hovedkort og ram er viktigst, resten tar du fra den gamle pc'n, så når de 3dkortene som nå koster 4000.- koster 2000.- kjøper du dem da, og oppdager at de egentlig ikke er vært mer en 1500. og du kasta bort 500.- i stede for 2500.-

Lenke til kommentar
hvorfor det, bruk 3500.- på nytt hovedkort, prossesor og ram, så har du mye mer karft, en de du får ut av en 360 for samme prisen,

Hæ? tror du du får en bedre pc for 3500kr en vist man kjøper xbox 360?

De dyreste grafikkortene koster det dobbelte av EN 360.

3d kort er overvudert,

 

CPU, hovedkort og ram er viktigst, resten tar du fra den gamle pc'n, så når de 3dkortene som nå koster 4000.- koster 2000.- kjøper du dem da, og oppdager at de egentlig ikke er vært mer en 1500. og du kasta bort 500.- i stede for 2500.-

Altså... Du kan jo ikke vente i 3 år for å kjøpe dagens toppmodeller, da vil jo de være så å foreldet at de såvidt holder til den tids spilling. Skal du kjøpe skjermkort i dag til nye spill, så holder det ikke med GeForce 4.

Endret av MiSP
Lenke til kommentar
hvorfor det, bruk 3500.- på nytt hovedkort, prossesor og ram, så har du mye mer karft, en de du får ut av en 360 for samme prisen,

Hæ? tror du du får en bedre pc for 3500kr en vist man kjøper xbox 360?

De dyreste grafikkortene koster det dobbelte av EN 360.

Man må ikke ha de dyreste, vet du. ;) Jeg opgraderte PC'en min i mai, da kjøpte jeg blant annet MSI K8N Neo4-F, AMD Athlon 64 3000+ og GeForce 6600GT. Disse tre kostet tilsammen 3600, og vil med dagens pris sikkert ikke koste mer enn 3500. Og med tanke på alt du får igjen for det (som f. eks. en hel HAUG med støre og mindre mods), så er det vel verdt det.

 

Og nevnte jeg at du også kan spille alle de andre nyeste spillene uten problemer?

At du kan spille de nyeste spillene uten problemer tror jeg på, men spillene som kommer til 360 kommer til å kreve mye mer. Kansje ikke MYE mer i begynelsen men etter 1-2 år så har utviklerene enda mer de vil presse inn i spillene og da har de nokk av kraft i 360 å lene seg på, men det er ikke nokk i din pc.

Lenke til kommentar
hvorfor det, bruk 3500.- på nytt hovedkort, prossesor og ram, så har du mye mer karft, en de du får ut av en 360 for samme prisen,

Hæ? tror du du får en bedre pc for 3500kr en vist man kjøper xbox 360?

De dyreste grafikkortene koster det dobbelte av EN 360.

Man må ikke ha de dyreste, vet du. ;) Jeg opgraderte PC'en min i mai, da kjøpte jeg blant annet MSI K8N Neo4-F, AMD Athlon 64 3000+ og GeForce 6600GT. Disse tre kostet tilsammen 3600, og vil med dagens pris sikkert ikke koste mer enn 3500. Og med tanke på alt du får igjen for det (som f. eks. en hel HAUG med støre og mindre mods), så er det vel verdt det.

 

Og nevnte jeg at du også kan spille alle de andre nyeste spillene uten problemer?

At du kan spille de nyeste spillene uten problemer tror jeg på, men spillene som kommer til 360 kommer til å kreve mye mer. Kansje ikke MYE mer i begynelsen men etter 1-2 år så har utviklerene enda mer de vil presse inn i spillene og da har de nokk av kraft i 360 å lene seg på, men det er ikke nokk i din pc.

Enig med gunfreak19, etter 1-2 år oppgraderer du jo PC'en din lett.

Endret av MiSP
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...