Gå til innhold

er warcraft 3 virkelig så bra som alle sier


Anbefalte innlegg

jeg vurderer og kjøpe meg et nytt spill all i vennekretssen min sier at warcraft 3 er konge. Men jeg synes ikke det så veldig kult ut på bildene jeg så kansje man må være komplett warcraft fan får å like det vet ikke jeg. Anyway jeg testa nvn synes ikke det rokka så mye som alle vil ha det til faktisk så var det et av di mindere bra spillene jeg har tessta. Men kan noen fortelle meg om warcraft 3 er vert penga ???? :???:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

battle.net-folka er altfor gode for meg. Jeg sliter nok med å holde styr på BÅDE troppen min som er ute og vandrer på kartet, og å forsvare hjembyen min.

Vet ikke jeg..mista interessen etter bare noen dager..er vel mot slutten av humans kampanjen, akkurat etter at de har dratt til vinterlandet for å banke Mal'ganis. Syns det var nesten for enkelt..faila ikke en eneste mission før jeg kom dit!

 

Men iflg reviews så er Night Elves helt konge å spille med..så jeg får prøve å slite meg fremover :smile:

 

_________________

----

"Gjort er gjort og spist er spist" sa elgen i Hakkebakkeskogen under våpenhvilemøtet mellom Mikkel Rev og de andre dyra. >www.dragonforce.com/sound.html < ! Metalium ruler også. :evil:

 

[ Denne Melding var redigert av: Bitex på 2002-08-06 19:25 ]

Lenke til kommentar

Har igjen siste campaign men jeg vet rett og slett ikke om jeg orker å spille meg gjennom den. Gikk plutselig kraftig lei gjennom Orc Campaign og det hele ble usigelig kjedelig.....

Jeg er hvertfall glad jeg ikke kasta bort pengene på "Collectors Edition".

(Selv om jeg gjerne skulle hatt den DVD'en som inneholder alle Cinematics'ene)

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-08-06 19:32, Vice skrev:

Jeg er hvertfall glad jeg ikke kasta bort pengene på "Collectors Edition".


 

Kaste? Pøh! :smile:

 

Quote:


(Selv om jeg gjerne skulle hatt den DVD'en som inneholder alle Cinematics'ene)


 

Jeg ser at Blizzard selger DVDer med filmene til Diablo og Starcraft mm, så du skal ikke se vekk i fra at det kommer en standalone DVD med filmene fra W3.

Lenke til kommentar

WarCraftIII er konge :smile: Tror de har hentet mye inspirasjon fra LOTR. For aa si det saann tror jeg ikke mellomsekvensene hadde vaert like gode hvis ikke LOTR filmen(e) hadde kommet! Human Campaign var fett. Arthas tok jo helt av mot slutten :wink: R0per ikke mer! Har begynt litt paa Undead Campaign, men syns den virker litt tr0tt : Blir vel bedre utover?

 

Orkene er ikke saa utrulig spennende aa spille med. De er jo tross alt litt simple. Raw power. Fant et godt eksempel paa det i dag. Spillte mye Human Campaign, saa jeg var vant til humans. Pleier aa sette flere peasants til aa bygge samme bygning for aa speede opp. Orkene klarer faktisk ikke samarbeide slik! :grin:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-08-06 23:35, psilocybe skrev:

syns wc3 var skikkelig gøy så lenge det var litt driv i missionsene.. ble lei på slutten av undead-kampanjen, med den summoningen.


urk.. da ble det kjedelig.


 

Tilleggspakken blir sikkert knall. Og vanskeligere.

*krysse fingre*

Lenke til kommentar

Seff spiller jeg på Hard eller l337 som jeg liker å kalle det. Not. :wink:

 

Men jeg spiller på Hard, ja. Valget var enkelt da jeg hørte at du fikk se noe ekstra etter du har gått igjennom på Hard istedet for Normal. Og broderen sa at det var for lett på Normal.

Lenke til kommentar
Gjest mafister

hey..

 

bare et spm om warcraft 3 og battle.net/lan. Har spilt det litt men det virker som det bare er begrenset til å ha 90 unit(s). Pluss at mange units tar jo 5 osv. litt kjipt det da, eller er det bare en begrensning som er på mappene?

 

Mvh,

Lenke til kommentar

WC3 må være det beste gjennomførte spillet noensinne! Nøyt hele single delen fra begynnelsen til slutt! Har spilt masse på battlenet og det fins ikke bare kjempe gode folk der! tro meg..mange av folka jeg har spilt med skulle aldri hatt lov til å være der:P

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-08-07 03:35, lorderror skrev:

hey..


bare et spm om warcraft 3 og battle.net/lan. Har spilt det litt men det virker som det bare er begrenset til å ha 90 unit(s). Pluss at mange units tar jo 5 osv. litt kjipt det da, eller er det bare en begrensning som er på mappene?


Mvh,


 

Du kan ikke ha mer en 90 i food ja. Dette er jo bare helt genialt..plutselig så går det ikke an å bare sitte å bygge 1000++ av units for så å sende alt bort til fiendens base.

Sikkert mange som spiller sc som ikke liker wc3 pga dette, det blir kanskje litt uvant å måtte bytte fulstendig spillestil..

Lenke til kommentar

For å svare på det orginale spørsmålet: Ja...det er verdt det, kjøp deg WarCraft III! Det er et av de mest finpolerte spillene i senere tid (slik som alle spillene Blizzard lager...)

 

Jeg synes det er helt greit med den nye food grensa jeg, nå må man være mer taktisk for å kunne vinne, og det gjør at spillet blir raskere...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...