Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Skrevet
virker som SAF tenker på Søndag og godt er det.

sant, er faktisk utrolig fornøyd å se brown der han skal være igjen og to ekte CB :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sender deg en PM Chauz...

Takk supermann! :love: Skal se kampen nå! Var bare en kanalsøk dingseboms. Den jeg krysser fingrene mest for ikveld må være Pique.

Skrevet (endret)

Herlig med Neville på benken. Godt å se kapteinen vår tilbake på A-lagskamp.

Tror at dette blir relativt enkelt, men alt avhenger av de første 20-30 minuttene. Setter Roma en i nota innenfor den første halvtimen kan det fort bli mer spennende enn planlagt.

Herlig kort tid mellom hver gang vi slipper å se på Fjørtoft... :p Pausene kommer i kjent stil.

Endret av Stonemeister
Skrevet

merker at jeg blir skikkelig nervøs nå.. 0-0 er faktisk skummelt helt opp til 80-85 min.. kom igjen red devils, into the semi finals tonight :wee:

Skrevet
Jeg har tippet mye penger i kveld! Så nå er det best at det går inn.

Får 9000kr hvis dette går inn:

- ManUtd vinner kampen.

- Rooney scorer.

- Ronaldo scorer.

(har ikke tippet resultat, men bare at manu vinner kampen og at rooney og ronaldo scorer minst et hver)

Hmm, får håpe de kommer på banen etterhvert da :p

Skrevet (endret)

øvrebø i kveld? ånei å nei, hvis vi går ut pga. norsk dommertabbe så tar jeg selvmord!

Endret av tc47
Skrevet

Greit lag, tipper nok på at Rooney og Ron kommer inn på slutten. Men Saf tenker nok litt på søndagskampen. Helt utrolig at Rio er tilbake, det er så herlig :D

Skrevet

Ah, shit, her kommer følelsen av at det kan gå alvorlig galt. Den tragiske følelsen som gjør at jeg til tider blir for nervøs til å se på kampen.

Har stor tro på oss, though. Gir oss en 75-80% sjanse til å ta dette hjem.

Skrevet

Har hatt den følelsen at det sier stopp idag lenge nå :( .. Ble ikke mye bedre ved og se startoppstillinga! Jaja, håper det går bra.

Skrevet

Tevez alene på topp føles ikke særlig bra, fikk ikke den særlige bra magefølelsen. Jeg mener Tevez trenger en spiller ved siden av seg på topp, for å fungere optimalt.

Skrevet (endret)

United har jo starta klart best da, sjangser til Park & Tevez allerede. Ser lovende ut :thumbup:

EDIT: Hargreves spiller bra & stor sjangse til Brown der!

Endret av Ymmot10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...