Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Var deilig å sprade rundt i den deilige rødfargen idag, med scouserhelt nr 1, Rooney på ryggen. Fotballæreren min fikk igjen for alt han har sagt om at de skulle knuse oss, haha.

Du spurte han om han sog Rio vinke Torres på bena ja?

Skrevet
Var deilig å sprade rundt i den deilige rødfargen idag, med scouserhelt nr 1, Rooney på ryggen. Fotballæreren min fikk igjen for alt han har sagt om at de skulle knuse oss, haha.

Du spurte han om han sog Rio vinke Torres på bena ja?

Jeg lurte egentlig på hvor det ble av Torres i går, jeg lurte på om han spilte.

Men nok bashing nå :)

Skrevet
Kanskje det er spurt endel del ganger nå, men når er det Fifa kårer verdens beste spiller?

Blir sikkert Kakà som tar ehhmm kaka :ermm:

Badum TISH!

Jeg synes at Ron skal få den, men det er FIFA som kårer... så det skjer nok ikke, og da er Kaka den neste på lista.

Skrevet

Ronaldo sa netopp at selv om han er veldig glad for å spille i England at han kanskje engang kommer til å spille i Spania. Han sier bestemt at det er kanskje en gang i fremtiden.

Skrevet (endret)

Vel

Ver et halvt retorisk spørsmål der de skulle skryte av spansk fotball og han sa at han alltid har hatt en drøm om å spille i Spania.

Da han fikk direkte spørsmålet om når, så sa han profesjonelt at det kanskje kunne skje en gang i fremtiden men at han er fornøyd i Manchester United

Egentlig ikke noe annet enn det han alltid har sagt.

<Når tid er kåringen?

Tror det er klokka 8

Endret av Limbeck

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...