Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt ærlig ment: Jeg har nesten aldri "fått noe ut av" seriegull eller seiere, uansett. De to gangene jeg har reagert ekte og oppriktig var etter tapet mot City hvor de vant mot QPR, og CL-seieren vår mot Chelsea. Ligagull og titler er billige poeng i billige "diskusjoner" om hvem som er best. Hvem som er best er jo igrunn totalt irellevant og selvmotsigende, ettersom alle er verdensmestere i moral når det kommer til teoretiske medgangssupportere. Jeg står ikke for 5% av innleggene mine her for 2 år siden og tilbake, bare så det er sagt. Det må være lov å være progressiv.

 

På samme note nå: Dette var oppriktig fint. Jævlig rått at RVP ikke holdt en ydmyk linje som han har pleid. Forskjellen mellom Van Persie og Tevez (for å ta et eksempel på hvorfor jeg hater Tevez og ikke Van Persie) er blant annet at Robin aldri har gått ut i etterkant og kritisert ting rundt seg som åpentbart ikke er problemet. Syns Rvp har vist masse respekt (kanskje for mye, da han ikke feiret goalen sin mot Arsenal ifjor), men så lenge han blir buet ut på hver touch av bortesupporterene i dag er det utrolig digg å se feiringen han gjør i dag. Hatet supportere har er uansett påtatt, om ikke feilretta. Se dere selv i speilet osv. Ikke at det er noe feil i det Tevez har gjort. Det er bare en trygg grunn for en supporter. Ser dere? Selvinnsikt, hehehehehehehehehehehehe.

 

Tilbake til poenget, ligagullet er litt meh for min del, historie er fint og alt det der for nye supportere som kommer til, samt lett argument i en banal diskusjon, men i praksis er det helt hipp som happ. Det som uansett er gøy er å være med i kampen om det. Det gjør alt et hakk mer spennende osv. Akkurat i kveld var magisk. Jævlig morsom kamp å se. Jeg har tatt til takke med at jeg har fått et forhold til en klubb som jeg igrunn ikke har noen grunn til å holde med. Som alle andre her så finner man et lag av 2 grunner. Enten 1a: Man hører om et lag (gjennom at f.eks. Solskjær/Flo/Riise spiller der), og begynner og heie på det. Eller 2a: Faren din, broren din, kompisen din heier på et lag. Du henger deg på. 2b: Du er en tidlig krøket antagonist og går for det motsatte. Broren din heier på United. Du heier på Leeds, osv.

Har dessverre ingen gif å servere verden, men har notert meg 37. minutt Smalling v Özil. Noe av det fineste jeg har sett. Hook me up, pllzzz.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...