Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Ta det med ro da gutter, han har jo feberfantasier!

Skrevet

Beklager, ikke meninga å stresse dere opp før kl 08 om morraen, selvfølgelig er det i morgen.

Er tilbake fra fremtiden igjen nå.

Ja, gudene vett å denne teen inneholder...noe dama dro hjem.

Skrevet

Du skal være veldig veldig veldig forsiktig med te. Det er hovedsaklig to grupper som drikker te. Briter og homoer.

Enten gjør du deg selv totalt uforståelig, verbalt sett, eller så gjør du deg selv svært tilgjengelig, analt sett.

Skrevet

"Jeg forebygger vedlikeholdsbehov"

Det skal eg begynne å si på jobb. Nei, det beste er nok bare å stanse oljeeksportpumpen slik at den ikke blir slitt :!:

Rhino er fin.

Skrevet

Du skal være veldig veldig veldig forsiktig med te. Det er hovedsaklig to grupper som drikker te. Briter og homoer.

Ingenting bedre enn et par tre-fire kopper te da. Hilsen anglofile Nick.

Skrevet
BenHibbs Ben Hibbs

Evra (family bereavement), Edwin and Rafael all out for Saturday. Carrick trained today so could play. Lindegaard could make debut #mufc

Krysse fingra for Lindegaard debut imorgen da :)

Skrevet

HA! Jeg hadde rett, Russlands nasjonalsang ble spilt etter kampen mot Liverpool. Ikke at jeg har diskutert med dere, men må bare proklamere det overalt.

Skrevet (endret)

Drikker dere ikke kaffe lengre gutter? Men te er godt det også :)

Kaffe er grunnen til at jeg kommer meg på jobb. Limbecks spesiale morgenkaffe

Endret av Limbeck
Skrevet

På jobb? Er ikke du bonde?

Forsåvidt. Jeg er fylkesavløser. Bønder leier meg inn for å avlaste dem. Så jeg er vel profesjonell bonde ;)

Drev gård selv som en stor hobby i tilegg men det ble for lite lønnsomt og for mye arbeid

Stått opp kl. 06 i 8 dager i strekk nå og neste fridag er Tirsdag men det er en litt spesiell anledning

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...